Hallo Dames, Sinds vannacht/vannochtend heb ik een rare kleur urine. In de wc lijkt het rood, dus heb tijdens mijn laatste bezoekje aan de wc mijn urine opgevangen en het is heel donker geel/bruin.. misshcien met een rood/roze gloed erover. Kan het niet heel duidelijk uitleggen.. Op het moment ben ik 38 weken zwanger, maar weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Dit is normaal niet zo, hoe zou dit nu komen? Moet ik de verloskundige hiervoor bellen.. of afwachten tot morgen? Liefs ster
klinkt idd als blaas ontsteking.. zelf heel vaak blaasontsteking gehad en tijdens zwangerschap 1x maar precies zelfde kleur als jou
Bedankt voor jullie reactie! Nee ik heb verder geen klachten.. Dan zal ik morgen mijn urine maar heen brengen voor controle. Heb net nog een keer gekeken naar mijn urine, en er zit ook 'iets' in.. dat is onderin het glas gezakt. De bodum heeft een laagje met iets, het lijkt wel alsof er bloed inzit. Haha sorry voor de smakelijke/vage uitleg Maar het zou inderdaad wel een blaasontsteking kunnen zijn, maar als mijn volgend plasje er weer zo uitziet moet ik het dan afwachten of voor zekerheid bellen? Liefs ster
je kan altijd bellen naar je vk..ze zeggen altijd liever 1x teveel dan 1x te weinig... al is het maar ter gerust stelling
Je kunt altijd even bellen, ook naar de hap. Dan beslissen hun wel of ze het nodig vinden of niet dat je langs komt.. Het gaat er gewoon even om dat urine gecontroleerd wordt en des te eerder je kunt beginnen met een kuurtje.. Gr. Carlien