Hallo meiden, Ik heb advies nodig, dit is onze eerste zwangerschap dus heb werkelijk nergens verstand van Ik ben bijna 12 weken en ondertussen beginnen mijn bh's echt te klein te worden wat ook niet prettig meer zit. Nu heb ik eens gekeken bij zwangerschapsbh's maar vindt 80 euro per bh toch wel erg prijzig, zo breed hebben we het nu ook weer niet want je koopt toch al snel 2 of 3 bh's en dan ben je zo een paar 100 euro kwijt. Hebben hier meiden advies voor zwangerschapsbh's die wat goedkoper zijn of een eventueel ander alternatief, ik ga niet borstvoeding geven dus hoef niet iets wat tevens direct een voedingsbh is of zo. Alvast bedankt!
Hallo drieka Bij zwangerschaps-outlet heb je goede bh voor ongeveer 30 euro en bij prenatal heb je ook goede.anders nog even googlen dan zie je nog meer leuke aanbiedingen. Liefs
Was ik ook over aan het denken maar het probleem is dat ik niet weet of het gaat blijven bij 1 maatje groter of dat ik over 2 maanden weet een stuk grotere bh's nodig ga hebben? Vindt het echt zonde van het geld maar ja, dat vind ik met alle positiekleding eigenlijk
Ze hebben ook gewoon zwangerschapsbh's bij de H&M of de Hema. Dan ben je 15 euro kwijt i.p.v. 80. Vraag me af waar jij gezocht hebt haha. Ik heb zelf 2 beugel bh's gekocht in mijn nieuwe maat en wat meegroeibh's (3 voor 10 euro via groupon). Dat zijn elastieke dingen (soort mini topjes). Ik kon op den duur geen beugels meer verdragen. Ik heb nu 1 voedingsbh gekocht en zal er nog wat bij moeten halen denk ik. Maar dat gaan geen dure worden.
Bij de Hema weet ik maar vindt daar de gewone bh's al niet fijn dus zwangerschapsbh's ga ik daar niet kopen. Moet me nog eens wat beter oriënteren denk ik haha.
Ik heb bij de Prenatal 2 zwangerschapsbeha's gehaald. Met ongeveer 3/4 maanden ofzo. Nu moet ik nog 8 weken en zijn ze te klein, maar ik weiger nieuwe te kopen, zo zonde van het geld. Ik zou wel gaan voor een zwangerschaps-/voedingsbeha zonder beugel en geen gewone beha een paar maten groter halen. Want dat ik wel gedaan omdat ik voor een speciale gelegenheid een straplessbeha nodig had, die heb je niet in een zwangerschapsversie. Maar die trek ik echt niet voor de lol aan, ook al is het de goede maat, die beugels kan je echt niet meer verdragen op je zwangerschapsbuikie. Ik adviseer je om dus 2 voedingsbeha's te halen, liever iets te ruim dan te klein en daar hou je het wel een tijdje mee vol.
Ik heb bhs in grotere maat gekocht. De meeste zwangerschapsbeha's zitten bij mij heel apart of ik krijg borsten tot op mn navel (weinig steun). Dus gewone bhs gekocht die enigzins voorgevormd zijn en met beugel. Ik had er geen last van, maar sommige zwangere vrouwen krijgen last van lopende melk of grotere tepels tijdens de zwangerschap, dan is een voorgevormde bh ook wat fijner. Succes en geniet van je zwangerschap!
Ja ik moet het nog eens eventjes bekijken en gewoon in wat winkels passen en kijken wat ik het prettigste vind zitten.
Ik heb bij de prenatal een meegroei BH gekocht, vooral omdat ik denk nog niet uitgegroeid te zijn . 13 euro volgens mij. Zit heerlijk!
Dat is zeker niet duur, dan daar maar eens voor kijken, ik denk ook zeker nog lang niet uitgegroeid te zijn en is zo zonde als je elke 2 maanden nieuwe bh's moet kopen!