Nav een grote blunder van vandaag ben ik benieuwd naar jullie grote zwangerschapsgerelateerde blunders Zo staat het algemeen bekend dat wij zwangere dames spontaan last krijgen van zwangerschapsdementie, concentratieproblemen, etc etc etc. Blunder 1: Vanmiddag was ik alleen thuis, mijn dochter was op stap met mijn schoonvader en zijn vrouw. Ik moest aan het eind van de middag nog even snel naar de winkel voor sluitingstijd om een sleetje te scoren, want morgen willen we naar de sneeuw. Ik parkeer voor de deur, kijk door het raam en zie daar een man bezig een sjaal om een kindje te doen. Ergens ver in mijn hoofd registreerde ik het en dacht ach wat schattig dat kleine kindje. Ik loop de winkel binnen, met maar 1 doel in mijn hoofd; het sleetje vinden en wegwezen. Tot ik opeens mijn naam hoor roepen. Ik kijk om en zie de vrouw van schoonvaders in de rij bij de kassa staan. Langzaam begon er iets te dagen.. Ik kijk opzij naar waar ik het kindje met sjaal zag staan en ja je raad het al.. had ik mijn eigen kind gewoon niet herkend, die daar stond met mijn schoonvader Blunder 2; ik heb regelmatig dat ik onderweg ben ergens naartoe en halverwege weet ik opeens niet meer waar ik ook alweer heen ging Blunder 3; het winkelalarm gaat af als ik naar buiten wil lopen en de bewaker die mijn tas heeft gecontroleerd vraagt me of ik geen labels in mijn kleding heb zitten die kunnen piepen. Vervolgens mijn jas open doen waarbij er wantrouwig naar mijn buik wordt gekeken, omdat hij een fractie van een seconde twijfelt of ik niet iets onder mijn kleding verstopt heb
Ik vergeet nog wel eens dat ik niet meer overal tussen door pas met mijn dikke buik waardoor ik iemand in de winkel wel eens per ongeluk omver kan duwen.... Sorry! Even vergeten dat ik zwanger ben
Hahaha nou ik ook een paar dacht dat ik de enige was.. Zet zout in de koelkast.. Gisteren zet de wasmachine aan zonder wasverzachter en wasmiddel..hang alles uit toen pas dacht ik mm ruik geen lenor..toen viel het kwartje.. Mensen vragen me iets over gisteren dan kan ik me gewoon niks heringere dan pas weet ik het.. Wel leuk joh.. Gr bambe
Ik heb de telefoon op mijn werk al eens kwijt gemaakt. Ik was op van de nerve want kon hem nergens vinden en ik had de dag erna vrij en was mijn manager weer daar en dacht alleen maar aan haar rot humeur als ze wist dat IK die telefoon had kwijt gemaakt. De 2de nacht werd ik wakker en had ik gedroomd waar hij lag,had ik hem in de vitrine kast laten liggen toen ik een klant geholpen had. En nee ik kon de tel niet bereiken want kwam er pas laat achter en toen was de telefoon leeg!! Ik wist dat ik zwanger was maar mijn collega's niet,kreeg dus al meteen een verwijt met "Pfff je kon wel zwanger zijn" hahahahaha
Mijn oma belde mij op mijn mobiel, ondertussen kwam ik al thuis met zware boodschappen in mijn hand en was ik nogsteeds aan het bellen. Ik wil vervolgens mijn jas uit doen en standaard haal ik dan eerst mijn telefoon uit mijn jaszak en leg die op de trap. Nu kon ik mijn telefoon nergens vinden! Ik raakte een beetje in paniek, bedoel die dingen zijn duur en al mijn contacten staan erin. Na de paniek bedacht ik me dat ik aan het bellen was en mijn telefoon dus gewoon tegen mijn oor had!
Kei stoer iets slims willen zeggen en niet meer op dat woord komen!! En idd de vraag: 'wat ging ik doen?'
Nou... Ik liet dus perongeluk een scheetje in de blokker .... Merkte er niks van tot hij er dus uit floepte. Gelukkige geen vreemde in de buurt alleen me moeder. Oh en wat hebben we toen gelachen. Verder gelukkig geen rare/gekke/genante blunders.
Haha ik vergeet ook nog wel eens dat ik een behoorlijke buik heb. Inderdaad in een winkel of restaurant. Laatst ook op de verjaardag van m'n zusje. Dacht.. ik kan wel tussen dat meisje en die tafel door... Ja niet dus liep met m'n buik tegen die tafel en bijna met m'n kont tegen dat meisje.. Tja dan toch maar vragen of ze een stuk achteruit wilde gaan.. ( die doorgang leek toch echt wel breed!) haha
Hihi erg leuk om mee te lezen qua zwanferschapsdementie valt het hier nog wel mee, maar ik moet sinds m'n zwangerschap veel meer boeren. Laatst zat ik achter m'n bureau en liet ik ineens een behoorlijk harde boer gelukkig was er verder niemand op kantoor
Al weer twee paar wanten kwijt deze maand en vandaag liet ik een tas op het perron staan! Kon nog net op tijd de metro uit én weer in rennen nadat ik eerst heel hard "oh shit" riep..
Is dat niet gewoon typisch tunnelvisie? heb ik ook last van, hoef ik niet eens zwanger voor te zijn. ik had laatst iets, ik verbrandde sochtends al bijna mijn hand aan het gasfornuis smiddags boodschappen doen voor een bloemkoolschotel (zo'n bouwpakket), juist opgelet dat ik alles had wat ik nodig had. thuis in de ijskast gezet en wat denk je, tijdens het klaarmaken savonds vergeet ik juist het ei in de saus te mixen terwijl ik er nog zo aan gedacht had.
Wat grappig om dit allemaal te lezen ik heb nog niet veel blunders gehad, heb nog niet echt een buik.. Maar inderdaad wel het vergeetachtige, en vooral het niet meer weten wat ik wou doen
Nou dat is echt erg van me, ik was echt overtuigd dat ik nu 29 weken ben. Gisteren nog vroeg een bekende hoe ver zwanger wij zijn, mijn man zegt trots 30 weken zaterdag en dan heb ik hem gelijk gecoregeerd dat we pas 29 weken zijn, en dan in de auto nog commentaar op gegeven dat hij niet eens weet hoe ver ik ben. Zet ik net ergens reactie onder en zie ik dat ik dus echt 30 weken ben hahha wat ben ik toch een pruim. En ik vergeet zo veel,hopelijk komt het wel goed na de bevalling want met deze geheugen kan ik echt niks
O hier valt het mee... Tot nu toe nog maar 6 keer ergens en reserve sleutel moeten halen omdat ik me weer eens buiten sloot zonder huissleutel... Echt ik vergeet alles, ik vergeet waar ik wil zeggen en doen, echt dramatisch. Ik leg dan ook maar van briefjes en als die kwijt zijn...
Op de uitnodiging van mijn nieuwe winkelpand 2012 zetten en hier pas achterkomen als ze allemaal op de post zijn gegaan. Lekker professioneel
Hier van de week ook klaar om naar de winkel te gaan, boodschappenbriefje in de ene jaszak, telefoon in de andere, boodschappentassen mee en autosleutel alvast in de aanslag. Totdat ik bij de auto kwam en me opeens heel "leeg" voelde. Had ik gewoon m'n tas vergeten! Stom stom, dacht ik nog, ik haal hem wel even van binnen. Om er vervolgens achter te komen dat mijn huissleutel altijd netjes in de tas zit.... Moest ik dus voor nood eerst thee gaan drinken bij mijn moeder om de reservesleutel op te halen.
Hahah geweldig! Ik had ons bed uit elkaar gehaald (oke m'n vader, m'n vriend was niet thuis) in de veronderstelling dat ons nieuwe bed zou komen de volgende dag. Dus, slaapkamer leeg schoon alles. Dag erna, het duurde en duurde maar. Ik dacht kijk even naar de track&trace. Ja hoor, was het niet 15 januari maar 15 februari dat ie geleverd wordt........ Ondertussen heeft vl ons bed maar weer in elkaar gezet. 2 nachten op alleen een matras is geen succes!!
Haha leuk topic! Dat van de wasmiddel is heel herkenbaar haha. Ik een lekkere was handdoeken aan gezet. Was is al een ruim half uur onderweg als ik boven kom en het bolletje gevuld met wasmiddel nog keurig op de machine zie staan... pfff snel maar in het laatje gegooid op hoop van zege! Door de hormoontjes is mijn lontje iets korter dan normaal en ik kan normaal gesproken veel hebben. Nu niet zo en heb dus inmiddels de dubieuze reputatie van bitchy.. en die bevestig ik elke keer weer door als iemand wat zegt wat ik klinklare onzin vind, daar iets van zeg, vervolgens terug krijg nou : "hormonen zeker?" En ikdan op snerende wijze zeg hoe ze dat in godsnaam in hun hoofd halen...