Zwangerschapsblunders!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door luca2504, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Ik had laatst een héle erge, vind het nog steeds vreselijk dat ik het gezegd/gevraagd heb. Mijn schoonzus is 2 maanden geleden bevallen van een prachtige zoon D. Ze hadden verteld dat hij gedoopt zou worden ergens in september. Ik wist alleen de exacte datum niet meer dus ik vraag:Wanneer wordt D. ook al weer begraven? :x:):(

Het duurde echt eventjes voordat ik zelf doorhad wat ik nu precies had gezegd, maar het voelt heel naar. De anderen moesten er wel om lachen, daar niet van! ;)

2. life

life Niet meer actief

Waar je vroeger nog tussen paste... doet dat nu niet meer dus ik llop geregeld iemand omver door me buik.
    Vergeet het gewoon, en geen nog een harde zet ook;)

Verder ben ik altijd al dom blondje geweest dus is niets nieuws bij haha

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Joh, ik heb dat altijd, zwanger niet zwanger ;)

Vanmorgen, mijn oudste zoontje staat voor met zijn mond wagenwijd open om te laten zien dat hij een hap fruit genomen heeft (hij is min of meer gestopt met eten na zijn laatste operatie nu 3 weken geleden en al bijna 2 kg afgevallen en hij is al zo mager)...

Dus ik zie een stukje banaan in zijn mond, ik zeg goedzo, draai me om en vraag aan hem: eet je wel je fruit op.... hahahaha...

4. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    grote blunder van mijn vriend:

hij is het gras aant afdoen en wel, we wonen dichtbij weien en bossen dus soms zit er in onze hof wel is een veldmuis. Plots roept hij naar mij: PAS OP LEENTJE EEN MUIS!!!! Waarop ik begin te gillen, schelden (ocharmen de kinderen van de buren) en begin weg te lopen. Het wordt daarna effekes zwart voor mijn ogen en ik val bijna flauw!!!! Hij wou is ffkes mijn water doen breken ><

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ergens rond week 20 ofzo zat ik op de wc, en moest ik telkens plassen omdat de baby op mijn blaas drukte. Soms leunde ik dan wat opzij met mijn hoofd tegen de deur aan en hoorde ik gewoon water lopen en 'voelde' ik verder niks uit mijn blaas komen. Ik schrok mij rot en dacht dat mijn vruchtwater vervroegd brak of iets dergelijks. Dat gaf even een paniek-gevoel.

Mijn geheugen laat mij dus in de steek, want vanochtend zat ik ook weer op de wc, zo moe als dat ik was - leunend met mijn hoofd tegen de deur aan, scheef op de wc. En ik hoorde ineens weer een stroom water lopen. WHAAAAAAAAAA. Nu breekt mijn vruchtwater echt!

Joycey, note to self: wil je alsjeblieft niet vergeten dat als je teveel naar links leunt op de wc, de vlotter gewoon doorloopt. Er zit ergens iets teveel speling (of je bent gewoon knetterdik en protesteert de wc). Ik dacht heel even dat het ziekenhuis-tijd zou gaan worden. Ben nog net niet met mijn armen boven mijn hoofd al gillend door het huis gaan rennen terwijl ik al schreeuwend MIJN VRUCHTWATER IS GEBROKEN, zou roepen. Stomme wc!

Shame on you if you fool me once - Shame on me if you fool me twice!!!

6. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ben ook vergeetachtig!
    Mijn grootste blunder ging als volgt:

Ik had boodschappen gedaan. Karretje bij de auto neergezet, met afstandsbediening achterklep open gedaan. Niet nadenkend dat de overige deuren dan op slot blijven en achterklep ook weer op slot gaat als je die dicht doet...
    Jullie raden het vast al...
    Ik leg "even" mijn autosleutel in de kofferbak om de boodschappen in te pakken. Bam! klep dicht...
    Gelukkig had ik mijn telefoon in mijn jaszak! ik bellen naar man:"schat, heb de autosleutels per ongeluk in de kofferbak gelegd..." Hij had het niet meer! Gelukkig hebben we thuis een reservesleutel én 2e auto(voor bedrijf) en is de supermarkt om de hoek, dus de schat kwam al snel aangesjeest met reservesleutel! We hebben er heel erg om kunnen lachen, haha!

7. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Uh,,, al voor de tweede keer het gas aan laten staan!
    Net met pan erop begon het ineens te stinken!
    En pas geleden gewoon zonder pan en de glasplaat omlaag gedaan!
    Gelukkig is het goed afgelopen! OEPS!

8. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Hier de volgende dag de melk in de keuken la weer gevonden, wist amper een week dat ik zwanger was hahaha

9. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

9 apr 2013
    316
    1
    0
    Ik loop de hele dag te braften!!!!
    Vreselijk.. thuis, op mijn werk, op de brommer hahahah
    Totaal ongecontroleerd..
    Zelfs mij hond kijkt verbaast op als er weer eens een uit schiet..
    Maar ja uhhh goed excuus toch en het lucht zo op hahahah

10. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik ben heel vergeetachtig. Ben ook heel vaak woorden kwijt.

En gisteren haalde ik op facebook mijn twee nichtjes door elkaar waardoor ik de een verkeerd bij naam noemde.

11. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.028
    641
    113
    Tijdje geleden mocht ik weer een nieuwe telefoon uitzoeken, ik blij want die andere kreeg kuren en aangezien ik tegenwoordig een kort lontje heb, was mn geduld ver te zoeken met mn oude telefoon (lees 3x tegen de muur gooien omdat ie niet wou opladen :) ) Vriendlief had nog een telefoon uit het stenen tijdperk en die wou mn oude telefoon wel in gebruik nemen, is goed mop héél veel plezier ermee!
    Hij heeft een week of 2 dat ding in gebruik en krijg ineens een telefoontje dat de telefoon zn simkaart niet meer wil lezen... zucht dat heb ik ook wel eens gehad, ik kijk wel ff als je thuis bent. Ondertussen internet ff afgestruind wat het ook alweer kon zijn. Helaas niks meer kunnen vinden erover en bedacht me ineens dat het bij mij toen hielp om de pincode van het simkaartje af te halen.
    Dus vriend komt thuis ik weer stoeien met dat rotding die inmiddels mn geduld weer aan het testen was, het lukte niet dus dan maar ff via zn oude telefoon de pincode eraf halen...
    Ik zn oude telefoon uit elkaar gehaald, simkaart erin en weer in elkaar... $#@!×÷#$$@ gaat dat oude kreng ook nog es niet aan grrrrrrr!! Ondertussen stond vriendlief vanuit de keuken alweer verbazingwekkend naar me te kijjen wat ik toch aan het doen was en vervolgde met 'lukt het mop??' Waarop hij een sneer van me krijgt 'nee, ga de lader maar halen want dit rotding is leeg en kan ik dus niks mee'...
    Inmiddels staat hij naast me en begint ineens te grinniken.... 'ja wat is er nou?? Ga die lader ff halen dan'... 'eeuuhhhhhhh mop misschien moet je de batterij er ff in doen, wie weet lukt het dan....'
    Aaaaahhhhhhhh crap hahahaha oeps :)

Verder idd een kop als een vergiet... tis maar goed dattie vast zit op mn romp, anders vergat ik die ook nog wel ;)

12. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb ook al 1 gehad, ik hoop dat het daarbij blijft. :D

Vorige week was ik bij mijn ouders toen het begon te regenen. Mijn was hing nog aan de lijn, ik als een speer naar huis toe. Mooi op tijd was ik thuis (de bui was hier nog niet) dus ik haal de was van de lijn af en ga naar binnen. 5 minuten later kijk ik naar buiten en denk ik heel tevreden in mijzelf, daar was ik even mooi op tijd nu was het aan het plensen. Afijn later ging ik vlees uit de diepvries halen en ik kijk naar buiten ag ben ik de wasknijpers vergeten naar binnen me te nemen, snel maar even binnen halen. Kom ik buiten tadaaa daar staat de was in de wasmand lekker in de regen.... Zo druk om gemaakt en dan gewoon vergeten mee naar binnen te nemen.

13. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    haha! echt een leuk topic :)

Heb nog niet heel veel bijzondere dingen gehad deze zwangerschap, maar de zwangerschapsdementie is bij mij sinds de 1e blijven hangen, vergeet altijd alles!

Heb tot nu toe wel wat dingen in de koelkast gelegd die daar niet horen. 2 dingen op willen ruimen waarvan 1 in de kast moet en het ander in de prullenbak en dan precies verkeerd om opruimen :S
    Oh ja mn eigen tandpasta zonder nadenken op de tandenborstel van de jongens doen en dan afvragen waarom ze het zo scherp vinden.

14. Miss Heleen

1 dec 2011
    47
    0
    0
    Mijn man en ik hebben een eigen bedrijf
    Lisse
    haha, geweldig om te lezen!
    ik draai nog wel eens per ongeluk de naam van manlief en de hond om.
    wat er in resulteerde dat ik manlief dringend verzocht op te houden met blaffen en zn mand in te gaan.

verder ben ik regelmatig woorden kwijt. en ga ik ze maar omschrijven.
    dus vraag ik aan het meisje bij de kassa of ik zo'n ding mag waar ik de boodschappen in kan doen. dat levert rare blikken op.
    en zo kan ik nog wel even doorgaan.

15. Loesjee89

Loesjee89 Actief lid

10 aug 2012
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pas tijdens mijn werk (thuiszorg) 2 keer finaal de verkeerde kant opgereden!! Terwijl ik die route wel kan dromen! Echt zo dom! Kom vaak niet uit mn woorden ook... lastig;)

16. Alethe

Alethe Actief lid

12 jul 2013
    333
    0
    0
    Leiden
    Ik wilde de theepot met een laagje water erin voorverwarmen: de hele pot vol water laten lopen omdat ik vergat waar ik mee bezig was. Later thee aan het drinken: ik dacht 'wat zie ik daar nou op mijn arm?' Dus ik draai hem even om het beter te zien: alle thee over m'n schoot.

17. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Gisteren in de karwei moest ik een potje verf dat net gemengd was naar de kassa brengen. Manlief nam de rest allemaal mee. Ik doe 2 stappen en laat zo dat potje verf op de grond vallen:$ Hele vloer onder de verf en ik kon alleen maar zeggen: oei...

Het was ook wel warm daar;)

18. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik kom totaal niet meer uit mijn woorden en laat van alles vallen.

Ik noem mijn hond nu ook bij de naam van mijn vriend en dan vind ik het raar dat ie niet op me reageert. Vannacht zei ik nog tegen mijn vriend: ik moet steeds vegen maar ik heb geen zin. Hiermee bedoelde ik dat ik steeds moest plassen maar geen zin had.
    Ik snap de verhouding tussen vegen en plassen ook niet.

19. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    hihihi heb hier 2 weken al een nepplant watergegeven!

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja! M'n eerste :D

We waren barbecuen, en ik wilde nog ff snel frikadellen halen en stokbrood. Dus ik snel naar de winkel, mega druk, zonder mandje had ik die spullen tegen me aan gedrukt.
    Ik ben aan de beurt, wil betalen... Verkeerde pas mee 'GEEN SALDO, BETAAL ANDERS'. Ehm shoot...
    Caissière de frikadellen terug laten leggen, en de stokbroden had ze bewaard. Ik manlief gebeld of die ff met het goede pasje naar buiten wil komen, ik stop hem in m'n portemonnee. Maar, zo slim als ik ben, stop ik hem voorin. M'n eigen pas zit altijd achterin... Ik loop terug, pak de frikadellen, de stokbroden had ze klaar gelegd. Ik wil betalen, pas kwijt dacht ik :) ze zullen wel gedacht hebben daar, wat een muts hihi. Na ff stress vond ik hem voorin mn portemonnee gelukkig.

Deel Deze Pagina