Zwangerschapsblunders!

Discussion in 'Zwangerschap' started by luca2504, Jan 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Leuk om te lezen allemaal haha..

Hier hier vaak versprekingen inderdaad.

En ik ben 2 keer naar een verkeerde auto gelopen..
    Had boodschappen gedaan, en ik zat raar te kijken.. Ik dacht wat doet die man nou steeds bij mijn auto..?
    Stond die van mij 2 plekjes verder:D OEPS.

2e keer was mijn man er bij en die zei gelukkig al op tijd: Waar ga jij nog heen? haha ik wou al bijna de kruk pakken om hem open te doen:)

Dom dom dom:D

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Over een schijttakelaar praten en een tijdschakelaar bedoelen.:)

Tijdens een gesprek ineens niet meer weten waar het over ging...

Die telefoon,altijd kwijt

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    water in de prullenbak gooien terwijl het bedoeldwas voor de aardappels

4. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

Dec 2, 2012
    814
    0
    16
    De voordeur openmaken en de sleutels op de deur laten steken...

Of babi ketjap maken, maar het vlees vergeten te marineren...

:)

5. flotsje

flotsje Niet meer actief

mijn man vroeg vorige week of ik even vuilniszakken wilde halen in de winkel.. is drie min lopen.. ik kom een half uur later terug met een tas vol boodschappen maar zonder vuilniszakken...

verjaardag van een dochtertje van een vriendin.. hup Kids in de auto kom ik er na 20 min achter dat ik de cadeaus vergeten ben.. helemaal terug naar binnen ben ik weer onderweg heb ik de tas met cadeaus bij de voordeur laten staan! hihi is echt zo erg!

6. Eki

Eki Fanatiek lid

Jan 20, 2012
    2,127
    1
    36
    Haha wat een grappige verhalen :D ik kan er ook 3 bijzetten hoor, van niet zo erg naar echt heel erg dom :D

1 lenzen netjes in het lenzendoosje doen en er sochtends achter komen dat ik er geen vloeistof in heb gedaan (tot 2x toe ;))

2 de voordeur achter me dicht trekken terwijl de sleutels an vriendlief aan de binnenkant van het slot zitten

3 en deze vind ik nog steeds echt erg van mezelf: mijn sleutels kwijt zijn en er achter komen dat ze de hele nacht in het contact van de auto hebben gezeten met de deuren open (in rotterdam maar liefst :$)

7. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

Jul 30, 2012
    2,037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afspraken gewoon vergeten

In de war zijn met welke dag het is vandaag

Tegenwoordig moet ik een boodschappenlijstje maken anders kan ik 3 keer terug.

Niet op woorden kunnen komen

Niet op namen kunnen komen

8. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Tot drie keer toe de verkeerde geboorte datum doorgeven bij de arts? Telt dat?

Verder tja wel wat blunders gehad geloof ik tegen een groep collegas van mijn man zeggen dat ik net ben af gewerkt (of te wel klaar met werken maar afgewerkt is heel iets anders)

Midden in een gesprek zitten en stil vallen echt niiets meer zeggen mijn man weet het onder tussen dan hij er dan ook niet om hoeft te vragen ik weet het dan toch niet meer.

Mijn jongste op willen halen op het kdv terwijl deze bij oma is

9. nmv

nmv Fanatiek lid

Jan 7, 2013
    3,964
    270
    83
    Oost-NL
    Kun je al last krijgen van zwangerschapsdementie als je pas 4 weken zwanger bent? Ik was vandaag helemaal de kluts kwijt in de supermarkt! En ik weet daar behoorlijk goed de weg, aangezien ik er gewerkt heb...

10. Masa0903

Masa0903 Bekend lid

Nov 29, 2012
    643
    537
    93
    Female
    Rockanje
    WHahahahha dat had ik vorige week ook.... ik maar vliegen door het huis en me moeder heel droog pak je de reserve sleutel toch?! Oohja, ga ik in de auto zitten..... voelde me idd een beetje stom! ;)

11. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

Jul 30, 2012
    2,037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik had het ook al vrij snel, niet met 4 weken zwangerschap al, maar toch wel snel. Het kan nu ook komen omdat je er net achter bent dat je zwanger bent en je hoofd daar nu mee vol zit, de blijdschap, schok, verbazing....

12. Eki

Eki Fanatiek lid

Jan 20, 2012
    2,127
    1
    36
    Hahahaha gelukkig ben ik niet de enige :D

13. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Hier nog een blunder:
    Het had flink gevroren en ik moest de autoramen krabben. Had ik al een gloeiende hekel aan, helemaal met een halfgare krabber die niks meer deed. Deuren zaten dicht gevroren dus kreeg ik niet open (dacht ik). Kon hem dus niet starten om warm te draaien. Zal zo wel heet water gaan halen voor de sloten... Ik al vloekend dat ding rondom schoon gekrabt. Kwartier mee bezig geweest. Kijk ik naar binnen, wat is die auto netjes:( En wat deed dat pakje sigaretten daar:(

Had ik de auto van het buurmeisje verderop schoon gekrabt:) zelfde auto en kleur. :D

Die zal zich vast af gevraagd hebben wie er zo lief was om haar auto te doen:)

14. senso

senso VIP lid

Oct 31, 2010
    5,341
    0
    36
    whahahahaha GEWELDIG!!! :D

15. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
  16. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    ik gooi net mijn glas water leeg .......

in de prullenbak

17. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Proest :D

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    whahahahaha humor, echt een top topic :d ik zal eens nadenken of ik ook al blunders heb gehad..

19. Emjay

Emjay Bekend lid

Jan 17, 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Hier wel een net-niet-meer-zwanger blunder. Heb gewoon een verkeerde geboortedatum doorgegeven bij de verzekering... Zoonlief was een dag voor de uitgerekende datum geboren, ik heb gewoon de uitgerekende datum doorgegeven.:) Kon het gelukkig nog aanpassen.. phew!

20. Veerle87

Veerle87 Lid

Jan 29, 2013
    96
    0
    0
    Office Management
    Maastricht
    Soms vergeten dat je zwanger bent: Lunch vergeten op het werk en dan een broodje filet american bestellen... Toch maar droge crackers gegeten die middag.

Share This Page