Zwangerschapsblunders!

Discussion in 'Zwangerschap' started by luca2504, Jan 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiiimberleey

Feb 26, 2013
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normale ik, heb een perfect geheugen.... onthouw letterlijk alles en vergeet maximaal 1xperjaar iets...

Zwangere ik..... vergeet alles, wat ik wil zeggen, tot waar ik papieren laat en maak foutjes op mijn werk !:(
    Maak allemaal rare woorden, die ze hier allemaal wel hilarisch vinden maar best schaamtelijk hihi
    * Fikkiewerper ( vlammenwerper)
    *Huishoudboys (huishoudbeurs)
    *Fontein waard (fortuin waard)
    * schat doe jij de honden in de kluis ( bench )
    Ga zo maar door....hihi

2. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Ik kan niet meer koken! (mijn hele familie bestaat uit chefkoks dus dit voelt voor me aan als een totale ramp!).. Ik laat mijn sauzen aanbranden, vlees is nog rauw vanbinnen enz enz :D

En "ik slaag er soms compleet neffest" - ik zeg gewoon dingen die nergens op slaan :D

3. Bij ons op het winkelcentum hebben ze een actie waarbij je punten kunt sparen als je boodschappen doet. Ook mag je gratis naar het toilet met het pasje van deze actie... Ik heb mijn moeder 3 keer vertelt dat je gratis naar het toilet mag... elke keer was ik weer vergeten dat ik het al had vertelt...

Mijn moeder dacht serieus dat ik een obsessie had :D

4. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

Sep 24, 2012
    2,256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Haha geobsedeerd door gratis naar het toilet te kunnen.

Wij waren vorige week lopend bij vrienden op bezoek gegaan. Vlak voordat we naar huis gingen zei vriendlief nog als je naar de wc moet zou ik nu gaan want we moeten lopen. Oké. Staan buiten nog even na te kletsen aan de deur, ben ik de hele straat af aan het zoeken naar onze auto! Zeg ook doodleuk; schat waar heb je in godsnaam de auto geparkeerd? Mijn vriend had het niet meer en vriendin lag helemaal plat!

5. InesTaina

InesTaina Actief lid

Jan 21, 2013
    267
    0
    0
    Geldrop
    Ik vergeet ALLES, mijn eigen telefoonnummer postcode enz enz, ik verspreek me vaak en dan komen er de vreemste woorden uit

6. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

Mar 15, 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik verspreek me nu al vaak. En ben nog maar 5 weken. Begint al lekker dan want ik verspreek me op het werk nooit.

Ik maak van witte wijn rosé en van de menukaart de rekening, zie je het voor je.

7. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Haha nu net... ze zouden om 8 uur voor de deur staan om de gasleiding te vervangen (ze moeten ook in de meterkast) dus wij staan om 8 uur allemaal aangekleed klaar... nu net denk ik opeens duurt wel lang zeg... zijn ze eerst buiten begonnen en zitten er al 2 dikke gaten in de weg... niks van gemerkt :S

8. het blijft grappig om te lezen!

Hier inmiddels al meerdere keren bijna op mijn slippers de deur uitgegaan..

Gisteren was ik in de bouwmarkt om even wat spullen voor het klussen op de babykamer te halen, en kreeg ineens een duizeligheidsaanval, hartkloppingen ed. Stond net bij de klantenservice en moest echt even met mijn ogen dicht me op mijn ademhaling concentreren anders ging ik zo onderuit. Kijk ik weer op staan twee van die dames me met grote ogen aan te kijken alsof ik gek geworden was.. :)

Van de week bij de supermarkt stond ik bij de kassa, en de caissiere vroeg of ik wilde betalen met pinpas, contact of met een cheque. Ik stond te dromen en antwoordde afwezig "nee.." terwijl ik mijn pinpas pakte en haar op mijn beurt weer raar aankeek omdat ik niet begreep waarom ze de pinautomaat niet aanzette :D

9. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

Dec 18, 2012
    2,332
    116
    63
    Female
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Zaterdag hebben mijn man en ik cadeautjes gekocht bij de prenatal voor de aanstaande opa's en oma's. Mijn ouders kwamen zondag langs en ik had alle cadeautjes verstopt en het bonnetje we gegooid in de volle vuilnisbak in de keuken. Vuilniszak er daarna uit gehaald en buiten weg gegooid in de bruine bak. Nieuwe vuilniszak in de vuilnisbak in de keuken gedaan en ik was klaar voor hun komst.

Zondagavond om 22.00 uur bedacht ik me dat ik iets moest ruilen en dat ik het bonnetje nodig had. Ik naar buiten, vuilniszak gepakt en die in de woonkamer helemaal doorgespit. Ranzig dat het was, helemaal vieze handen van gekregen! Ik werd bozer en bozer want ik kon de bon niet vinden. Nieuwe vuilniszak in de keuken ook helemaal uitgeplozen, geen bon te vinden. Grrrrr wat was ik chagerijnig!
    Zegt mijn man: kan de bon niet gewoon in je handtas zitten? Ik geef nog een snauw naar hem dat dat echt niet kan en dat ik de bon echt had weg gegooid. Kijk ondertussen toch in mijn tas en ....... Ja hoor de bon! Oeps:)

Verder was ik ineens een code op het werk vergeten die ik echt ALTIJD weet en het mobiele nummer van mijn broertje... Ik vergeet normaal haast nooit dingen, dit gaat nog wat worden:p

10. marszie

marszie Fanatiek lid

Dec 3, 2012
    1,018
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn vriend vroeg van de week aan mijn toen hij drinken voor ons ging pakken...
    schat waarom staat de fruithagelslag in de koelkast???
    hmmmmmm dat is een hele goeie vraag hahahahahaha

11. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

Mar 15, 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik vond vannochtend de fietssleutel in de koelkast. Gelijk de sleutel teruggezet op de plek waar die normaal ligt anders krijg ik van vriendlief vaker de schuld over kwijt geraakte spullen

12. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Oeeh dat dingen in de koelkast vinden gaat hier ook heel goed tegenwoordig!! Laatst vond ik een vol pakje thee in de koelkast en de pen die ik kwijt was ook... blijkbaar hebben zwangere vrouwen iets met koelkasten ;)

13. sheep82

sheep82 Actief lid

Jun 12, 2012
    152
    0
    0
    Liever een ding teveel in de koelkast gedaan dan te weinig. Dat is vast de beredenatie.

14. lelie0

lelie0 Lid

Mar 18, 2013
    90
    0
    0
    hihihi:)

15. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

Sep 26, 2012
    1,184
    0
    0
    Vriendlief: Schatje, wat zijn truffels (niet de chocolade, die varkens in de grond vinden) eigenlijk??
    ik: zijn dat niet een soort Potloden??
    VL: huh??
    ik: (bloos) ik bedoel Pannenkoeken!
    VL: schatje, bedoel je paddenstoelen misschien??

Ik hoor dus mezelf een woord zeggen, wat ik niet bedoel... En helaas, het gebeurt vaker...

Zo sta ik ook op t werk vaak bij de printer... Te wachten, en dan vervolgens scheldend op die rot-printer terug naar mn bureau, om daar te ontdekken dat ik helemaal niet op print heb gedrukt :D

16. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Haha blijft een geweldig topic dit..

Hier valt het gelukkig mee.. Man heeft er meer last van dan ik, die is echt zo verstrooid.. Keukenrol in het keukenkastje tussen de etenswaren ipv op het aanrecht in de houder.. En dan aan mij vragen waar ik hem heb gelaten :p

Hij vergeet echt alles wat ik hem vraag, al is het maar 5 min later.. Ach, ik voel me tenminste niet alleen met mijn kwaaltjes haha, hij heeft ze ook :p

17. Spring

Spring Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    1,430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Écht samen zwanger dus Leo ;)

18. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Haha... die koelkasten....
    Ook vaak: ergens naartoe onderweg zijn (gewoon thuis) of iets op willen zoeken en dan ineens niet meer weten wat ik zocht!
    Boodschappen doen, in de auto laden, zelf instappen en dan denken: verdorie, waar is mn autosleutel. Paar keer happen naar lucht en dan bedenk ik, de sleutel is niet weg, je hebt net de deur opengedaan. Blijkt de sleutel weer keurig opgeborgen in mn tas....

19. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Deze dan; met de auto naar de supermarkt gaan zodat je niet met zware tassen hoef te slepen ( winkel is op loop afstand). Boodschappen bij elkaar hebben en doodleuk te voet naar huis lopen met de tassen, dan bij je huis aangekomen en verschrikt kijken en denken dat je auto gejat is. Om hem vervolgens bij de supermarkt terug te vinden!

20. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Haha die is ook wel geniaal heyhallo :D

Ben blij dat ik niet zo verstrooid ben.. Lijkt me lastig!

Share This Page