Vandaag ging ik naar de supermarkt. Super verkouden, dus voelde me beroerd en afwezig. Ik pakte m'n boodschappentassen en portemonnee, drukte de knop van t slot in en gooide de autodeur dicht. Oeps, m'n sleutel zat in het contact en de radio nog aan!! Gelukkig had ik m'n mobiel bij me, heb de blunder maar even opgebiecht aan m'n man. Hij is toen met de reservesleutel gekomen.
wat ik heb gehad is lege pak melk terug vinden in de badkamer had ik blijkbaar daar achter gelaten ! wasmachine aanzetten terwijl ik geen plaats meer heb op mijn wasrek! en daar later pas achterkomen haha
ik was er vanlaatst helemaal van overtuigd dat t woensdag was.. dochter naar school gebracht ik dacht kwart over 12 ophalen.. niet dus.. ze was om kwart voor 12 al vrij gelukkig stond mn lieve buurvrouw voor de deur met mn dochtertje ze zei je bent wat vergeten en nog drong t niet tot me door, t is toch verschrikkelijk
ik had het vandeweek bij de kruidvat sta met een vriendin bij de make-up te kijken staat er een vrouw achter ons en ik zeg ineens tegen me vriendin gadverdamme stinkt hiero naar vis en zij het nog niet zo super zachtjes ook hoor ik ineens die vrouw achter mij zegge ja ben ik heb net vis gekocht dus ik draai me om en kijk haar aan en zeg ohw sorry jh ben zwanger dan ruik je het net effe wat erger zij zo jh dat klopt en ze liep gauw weg dusja dacht gelijk ja hoor heb ik weer keek vriendin aan die schoot in de lach ja toen had ik het niet meer en moest ook lachen die zij al ach maak het uit dat je zoiets zeg kan je ook niks aan doen ahaahhah
whahahah tis en blijft een geniaal topic!!! ik vind regelmatig de dingen op een andere plek terug dan waar ze horen!! zo waren we vorige week de auto sleutel kwijt! man zegt altijd tegen mij dat ik hem op dezelfde plek terug moet leggen! dus ik flippen tegen hem,..nu doe je het zelf niet! en nu zijn we hem kwijt! vervolgens kwamen er vrienden en ik dood leuk vertellen dat hij de sleutels nu zelf een keer niet op de goede plek heeft gelegd en ze nu kwijt is! (liep hem te stangen!!) en de volgende ochtend vond ik ze in MIJN jaszak en kreeg toen het helder moment dat IK had gereden en dat IK de sleutels als laatste had ...oeps! daarbij verspreek ik me heeeeeel vaak!!!! vandaag wou ik "boos" iets zeggen maar de zinnen die eruit kwamen sloegen helemaal nergens op! en het hele moment werd 1 grote grap! hihi eergister zei ik tegen man "ik ga ff douchen". na 5min komt ie naast me staan in de schuur,..schat zou jij niet douchen?! waarop ik hem heel vreemd aankeek. snapte m echt niet! (stond de was te doen) gister 10km naar andere dorp gereden om iets bij speciale winkel te kopen,... auto met pijn en moeite geparkeerd, loop ik weg vergeet ik mn tas. terug naar de auto vergat ik m af te sluiten...weer terug naar de auto (afstand auto winkel ingang was 10meter) en toen eindelijk naar de winkel! sta ik voor de 3e keer voor de ingang, kom ik tot de conclussie dat de winkel niet meer bestond! sinds de zomer!! toen waren we er nog ivm falisiments leeg verkoop! dag ervoor gingen we oppad shoppen voor broek voor de bevalling,...ik kon echter neit slagen en blij toe want bij t eten halen op de terug weg kwam ik er achter dat ik helemaal geen portomonee mee had. en zo kan ik nog heeeeeeeeeel lang door gaan!!!
Het enige wat ik tot nu toe heb gehad is dat ik de boodschappentas wilde opbergen in de diepvries... En ook maar niet snappen waarom hij niet in die lade past!
Haha ik zag je blunder net ook al bij een ander topic staan. Ik hoop voor je dat je nog wat anders te eten in huis had
Wat n heerlijk topic dit. Nou hier komt mijn mega blunder hoor... Dus ik ging deze week even lekker een boswandeling maken met mn hond. Dikke jas aan, sjaal om, handschoenen aan, riem mee en go! En ik waggel richting t bos aan t einde van onze straat, helemaal in gedachte en ik denk: er klopt iets niet, volgens mij ben ik mn telefoon vergeten (en ik durf niet meer te gaan wandelen zonder telefoon, want stel dat ik in t bos ga bevallen, ahum) en ik denk, nee dat is t niet.. Oh nee mn hond! K*t ik ben mn hond vergeten!! Vervolgens moest ik zo hard lachen om mezelf dat ik letterlijk in mn broek pieste (klein beetje maar hoor, maar toch...). Serieus... Ik word soms zo moe van mezelf, pfff....
Wij hebben inmiddels 28 eieren in huis, omdat ik elke keer als ik in de winkels ben denk: o ja, pasen... eieren! En dan vergeet ik elke keer dat ik dat vorige keer ook al dacht
Hahaha Bueno, die vind ik ook weer hilarisch.. Met de hond gaan wandelen zonder hond.. Dit is zo'n heerlijk topic (Vooral als je zelf niet zoveel last hebt )
Ik ben allang niet meer zwanger,, maar 1 blunder wordt ik nog vaak aan herinnerd ! Ik was hoogzwanger in de zomer.. Dus thuis had ik altijd een fles drinken naast me staan omdat ik niet iedere keer heen en weer wilde lopen om drinken te pakken... Nou waren we op de verjaardag van m'n stiefmoeder, de hele tuin vol mensen,. En er stonden flessen drinken op tafel. Opeens pak ik zo'n fles, draai de dop eraf en begin zo aan de fles te drinken.. Iedereen keek me echt raar aan en toen begonnen ze me allemaal uit te lachen Hahaha.. Ik heb me echt nog nooit zo geschaamd! Hahaha
Ow ik heb wel vaker dat ik stomme dingen zeg tot de vermakelijkheid van mn man. Heb het zelf dan ook niet door maar wordt er altijd lang aan herrinert door hem. (ookal voor zwangerschap) bv een lcd lamp (ipv led lamp en lcd tv - led tv bestaat dan weer wel ) Iets in het water dat naar de bodem drijft. (Het zinkt naar de bodem en het drijft naar de oppervlakte) En zo nog veel meer stomme opmerkingen.. Ach je weet wat ik bedoel zeg ik dan altijd