Heel licht bloedverlies bij 6,5 week.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roosangel26, 8 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosangel26

Roosangel26 Actief lid

20 apr 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Ik word gek van al mijn gedachten. Ben 6,5 week zwanger en ontdekte gister met afvegen (sorry voor details) wat licht rood/roze bloed. Daarna niks meer. Ik was gelijk helemaal in tranen en onzeker wat het kan zijn. Verloskundige gebeld en die zij dat als het weinig was ik me niet zo'n zorgen hoefde te maken. Toch blijft het knagen. Mijn borsten voelden ineens niet meer gespannen en ik ben best wel bang. Net met afvegen (na wat druk zetten) weer beetje licht rood. Wat kan dit zijn??

Ik heb volgende week vrijdag mijn eerste echo maar ik kan echt niet wachten!!! Al die stomme gedachten are killing me!

Klinkt het iemand herkenbaar???

2. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!!..Bloedverlies zegt gelukkig niet altijd dat het verkeerd is maar je schikt enorm als je het ziet. Het kan zijn dat het zich nog iets beter aan innestelklen is of zit je misschien rond de tijd dat je normaal als je niet zwanger zou zijn een menstruatie zou moeten hebben. dan kun je ook beetje bloedverlies hebben. Heb ik bij mijn eerste zw wel gehad ( is wel mis gegaan maar lag niet aan dat bloedverlies).. Maar bij erge zorgen zou ik toch vragen of je eerder mag al is het maar paar dagen. Je ben 6.5 weken zwanger dan zou je inprinciepe als je tijd overeenkomt al iets kunnen zien. Geeft nog geen garantie maar misschien beetje gerustelling.. Sterkte meid en probeer ook te genieten.

3. Roosangel26

Roosangel26 Actief lid

20 apr 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL

Dank je. Als ik inderdaad wat dagen eerder zou kunnen zou mij enorm geruststellen. Ben maandag 7 weken en vrijdag 7 weken en 4 dagen dus dan zou je denken wat maakt die 4 dagen nog uit? Ik lees er inderdaad veel over op internet maar het blijft toch moeilijk om het uit je hoofd te zetten. Ik hoop dat een druk weekend voor afleiding zorgt.

4. mariska14

mariska14 Actief lid

5 jun 2008
    165
    0
    0
    Hey,

Hier ook last van bloedverlies. En pas volgende week de echo. Maar het komt en het gaat. Zolang het niet constant is, hoeft er niks mis te zijn. Ik word ook gek van het wachten. Ben wel erg misselijk erbij, dus mijn gevoel zegt dat ik gewoon zwanger ben. Veel succes met wachten.

5. Roosangel26

Roosangel26 Actief lid

20 apr 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja bij mij was het dus alleen gister 1 veegje en vandaag 1 veegje. Dus hopen dat het niks is inderdaad. Ik heb verder helemaal geen symptomen dus om zou te zeggen dat ik me echt zwanger voel! Haha begrijp me niet verkeerd hoor ik vind het heerlijke zonder misselijkheid maar mijn lichaam zou mij wel iets meer bevestiging mogen geven :( daarom wil ik zo graag op de echo zien dat het goed is.

Hoe ver ben jij mariska14?!

6. nev

nev Actief lid

5 apr 2013
    295
    2
    18
    Kijk even in het topic van Birgul. Daar is alles goed. Ik heb zelf ook meerdere keren bloedverlies gehad van week 5/6 t/m week 12. Nu al meer dan 21 weken zwanger! Had het ook vaak met afvegen (soms rood, meestal bruin). Bleek dik (gevoelig) slijmvlies te hebben. Daardoor kan je na seks, maar ook na bijv poepen of niesen een beetje bloed verliezen. Heb er veel stress om gehad, masr gelukkig allemaal voor niks. Hoop bij jullie ook!

7. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Bloed hoeft niet altijd te beteken dat het mis zou zijn! ( ook al snap ik wel dat je behoorlijk geschrokken bent ) en natuurlijk raak je er onzeker door! Zolang er geen hevig krampen bij komen zou ik me geen zorgen maken!

Ik had juist geen bloed verlies en kwam tijdens de termijn echo er achter dat het fout zat.. Alles kan!!

8. Artamesia

Artamesia Bekend lid

22 jul 2013
    606
    11
    18
    Vrouw
    Limburg (BE)
    Ik had vorige zondag op 7w best veel bruinverlies met roze bij. Ik kon gelukkig de dag nadien al voor een echo: alles ok, hartje mooi zien kloppen!

De gynaecoloog zei dat bruin/roze verlies erg normaal is. Zolang je geen echte krampen hebt die hiermee gepaard gaan moest ik me van hem geen zorgen maken. Sinds het onderzoek ook niets meer gehad van verlies dus ik ben voorlopig gerustgesteld...

9. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik heb ook met een week of 8 a 9 twee dagen bruinverlies gehad, en heb toch echt een kerngezonde dochter die nu ligt te feesten in haar bedje ;). Hoeft zeker niet altijd wat te betekenen!

10. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    heb het gehad met bijna 6 weken duurde 2dgn en week later weer duurde wat langer en was meer

Had spoed echo om te kijken of het hartje klopte en het termijn dat konden ze met 7 weken al zien.
    Alles was in orde, oorzaak is vaak niet bekend kan een gesprongen adertje zijn maar ook oud bloed /innestellingsbloeding wat er uit moet.

Als je het niet vertrouwd zou ik eerder bellen, je zit nu op een termijn dat er zowieso iets te zien moet zijn!

11. eva10

eva10 Actief lid

20 aug 2012
    232
    0
    0
    Misschien is het nog wel een innestelingsbloeding? Ik had hem al 3 dagen na de IUI, maar is per persoon verschillend.. Echo hadden wij al bij 6w5d en het hartje klopte al! Dus als je je onzeker voelt zou ik gewoon eerder gaan!

12. mariska14

mariska14 Actief lid

5 jun 2008
    165
    0
    0
    Hey,

Ik ben nu ongeveer 6 weken en 2 dagen zwanger. Niet veel verschil dus. Maar volgende week weet ik het pas zeker. En dan is de onzekerheid ook weg hoop ik.

13. Roosangel26

Roosangel26 Actief lid

20 apr 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het mocht niet zo zijn helaas. Ik wist niet dat ik zo verdrietig kon zijn!

14. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Ik heb rond die tijd 3dagen lang helder rood bloedverlies gehad net als een ongi, voor alsnog zit alles hier helemaal prima!

15. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat erg voor je Roosangel. Heel veel sterkte met al je verdriet!

16. mariska14

mariska14 Actief lid

5 jun 2008
    165
    0
    0
    Wat erg voor je Roosangel, sterkte meid.

17. nev

nev Actief lid

5 apr 2013
    295
    2
    18
    Wat naar, veel sterkte!

18. Roosangel26

Roosangel26 Actief lid

20 apr 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks dames...

19. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Heel veel sterkte!!!

20. DCT

DCT Lid

30 okt 2011
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als allereerst heel veel sterkte, ik ben zelf net 6 weken zwanger en heb dezelfde verschijnselen. Nu ben ik erg bang wat mij te wachten staat.

Donderdag mag ik misschien met spoed ergens tussen geplaatst worden. Ik maak me zo erg zorgen dat de vk zich ook zorgen gaat maken.

Mijn beste vriendin moet 14 september van haar nu gezonde zoon bevallen. Als ik een miskraam krijg weet ik niet of ik direct naar haar toe ga.

Ik leef met je mee, Alleen begrijp me niet verkeerd dit verhaal bevestigd mijn vermoeden.. Ik ga kapot van zorgen en angst!

Deel Deze Pagina