Zwangerschapsblunders!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jillzz, 28 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Even tijd voor iets luchtigs:D

Ik ben al twee keer een afspraak vergeten terwijl ik normaal een wandelende agenda ben. Zet tegenwoordig dubbele alarmen vtv en vraag degene met wie ik een afspraak heb om op de dag zelf nog even een herinnering te sturen als dit mogelijk is..

Van vorige zwangerschap: even snel naar boven lopen om iets te pakken en er na vijf minuten achter komen dat je je tanden staat te poetsen:(:D
    Verkeerd rijden op een weg die je al jaren rijdt..

Wat zijn jullie gênante, hilarische, hormonale acties?:)

2. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Winkel binnen lopen, voelen in je zakken waar je auto sleutels zijn en bedenken dat die nog gewoon in het contactslot van je auto zit op de parkeerplaats.

3. Jeddepet

Jeddepet Actief lid

10 sep 2013
    137
    0
    16
    Ik ben al ruim twee weken m'n pincode kwijt! Inmiddels via de bank weer opgevraagd....maar m'n pas blijkt al geblokkeerd 😝

Toen we de koopovereenkomst van onze (destijds) nieuwe woning gingen tekenen toen ik zwanger was van m'n oudste dochter, bleek dat ik m'n handtekening was vergeten....gênant!

4. Lilou

Lilou Actief lid

31 jan 2011
    207
    29
    28
    Mijn telefoon teruggevonden in de koelkast...

Op de parkeerplaats zo'n stenen parkeerheuvel over het hoofd zien waardoor ik de hele onderkant van mijn auto eroverheen schraapte bij het wegrijden (gelukkig maar 20 E schade...)

Mijn portemonnee vergeten naar een afspraak bij de gyn, moest ik schoonvader bellen om te vragen of die 'm kon komen brengen want zonder kon ik de parkeergarage niet uit. Gelukkig is het ziekenhuis 5 min rijden maar toch.

En dit is allemaal alleen maar mijn zwangerschap nu, de eerste deed ik ook genoeg stomme dingen maar heb ik geblockt haha.

5. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ik vergeet ALLES!!!

Zo zegt mijn vriend elke ochtend dat ik de psz moet bellen en dan zeg ik netjes ja, om er vervolgens de rest van de dag geen moment meer aan te denken... Als vl dan 's avonds thuis komt, kan ik weer met grootse schaamte gaan zeggen dat ik het wéér vergeten ben!

Boodschappen doen en van te voren alles op een briefje zetten, het briefje vergeten en in de winkel totaal geen idee hebben wat je nou moet hebben...

En zo zijn er nog zoveel domme dingen die ik gewoon niet onthoud! Ik hoop echt dat mn verstand wel weer terug komt na de zwangerschap, want het is nu wel heel erg

6. nonniez

nonniez Actief lid

15 mrt 2015
    128
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op het werk mijn brood uit mijn tas halen en vervolgens mijn tas in de koelkast leggen ipv mijn brood 😂

7. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.036
    303
    83
    Hier ook wel drie keer tijdens tweede zwangerschap pincode vergeten! En als ik iets kwijt was, stond het meestal in de koelkast. Sleutels Enzo....

8. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Bami maken, denken: er moet nog saus overheen en vervolgens mayonaise pakken... En dan denken, nou dit kan ook best.... Moet er nu toch echt niet aan denken!

En bij de snackbar zou ik de pinpas van m'n vriend gebruiken, hij had me de code gegeven toen we aan het begin in de rij gingen staan. Hij stond bij de deur te wachten tot ik de bestelling zou doen maar toen ik vooraan de rij stond was ik zijn pincode al kwijt... kon m'n tranen niet bedwingen en ben huilend naar hem toe gelopen dat hij maar moest bestellen...

9. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Op de meest gênante momenten en plaatsen om de stomste dingen moeten huilen... Terwijl ik normaal echt geen sentimenteel iemand ben 😳

10. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    We hadden Chinees besteld, was bij een andere dan waar we normaal gingen. Bestelling gedaan en ik ging rijden. Zag de Chinees, liep naar binnen en vroeg of de bestelling al klaar was. Man had 3 keer gekeken en ik werd steeds bozer. Toen hij uiteindelijk voorzichtig opperde of ik misschien bij een andere Chinees had besteld viel me pas in dat ik in de verkeerde Chinees stond.. Heb met een rode kop iets gezegd over dat mijn man het schuld was en buiten in de auto een potje zitten huilen :D toen de goede Chinees gevonden en was ervan overtuigd dat die andere naar hun had gebeld om te zeggen wat voor een dom mens ik was ;)

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

De weg naar de Blokker niet meer weten....Ik woon in een klein plaatsje, je kan er haast niet verdwalen en ik was verdwaald, ik wist vervolgens ook zo gauw niet meer hoe ik thuis moest komen....heel raar,

Mijn stiefzusje is haar huis eens kwijtgeraakt, belde huilend haar man op, stond ze gewoon een straat achter hun huis.

12. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.029
    113
    Overijssel
    Garage moeten bellen omdat ik m'n autolampen aan had laten staan...:)

13. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    #13 Bureau, 28 feb 2016
    Laatst bewerkt: 28 feb 2016
    Een shirtje over de kinderwagen van de oudste hangen, dat ik niet wilde kopen.. En zo naar buiten lopen. Gelukkig kon het personeel er wel om lachen.

Bij mijn eerste zwangerschap liet ik echt alles vallen. Er ging serieus dagelijks wel een glas kapot. Op een gegeven moment was ik het zo zat om alles van de grond af te rapen (ik mocht ook niet zoveel bukken) dat ik een spoor achterliet voor als mijn man thuis kwam.
    Die kon dan alles in 1x van de grond opruimen.

Oh helemaal erg! Ik belde naar de vk voor het verplaatsen van een afspraak. Ze vroeg of ik donderdag kon. Ik dacht: volgens mij was er dan wat.. Maar ik kon er niet opkomen en heb een afspraak gemaakt. Even later viel het kwartje en belde ik terug om de afspraak nogmaals te verzetten want die donderdag was er inderdaad wat: dan werd mijn dochter 1 jaar. De vk kwam niet meer bij van het lachen.

14. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ik moet zo vaak plassen; tijdens de honden uitlaten niezen en in je broek piesen....

15. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Ik was serieus mijn eigen telefoon nummer vergeten en die van mn ouders. Ook ben ik vaak iets kwijt zoals een borstel. Mn vriend moet dan lachen en pakt hem van de tafel voor me vandaan ��

En zo heb ik veel meer van die dingen!

16. Wilsy

Wilsy Actief lid

9 jan 2016
    360
    0
    16
    Nederland
    Pas lekker lasagne gemaakt. Moest 30 minuten in de oven. Na 15 minuten hangt er ineens een vreemde lucht in huis. Ik kijk in de oven, heb ik de houder om de schaal laten zitten. Handvaten (zwart kunststof) waren helemaal gesmolten en druppelden via het rooster op de bodem (ook zwart). We zijn in totaal 4 uur bezig geweest om dat ding weer schoon te krijgen.

Echt typisch zoiets wat ik nooit zou vergeten en waar ik nu gewoon niet bij nadenk.

17. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Vergeten m'n haren uit te spoelen onder de douche...

Gewoon een uur mis zitten met een afspraak bij de vk (twee keer gebeurd).

Naar de markt gaan voor bloemkool en paprika en dan thuiskomen met een bloemkool, appels en mandarijnen... Maar geen paprika.

Vier dagen op rij vuilniszakken vergeten te kopen. Erg onhandig :D

18. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.689
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    In mijn nette kleren aankomen op mijn werk (45min rijden) en dat mijn collega's erachter kwamen (zelf had ik het nog niet eens door) dat ik mijn.crocs (gebruik ik echt alleen in huis en de tuin) nog aan heb! :shame: Gelukkig zat er een schoenenwinkel op 5 min rijden haha.

19. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Oh vergeet hier ook alles!

Sleutels wel eens in de koelkast gevonden, boodschappenlijstje vergeten en totaal verkeerde dingen gekocht!

En nog veel meer van die kleine dingen

20. Boommm

Boommm Niet meer actief

Tijdens m'n tweede zwangerschap heb ik eens keihard huilend in een parkeergarage gestaan omdat ik de maxicosi van de oudste niet meer van de wagen afkreeg. Wist echt niet meer hoe het moest. Had m'n uitrijkaart natuurlijk al betaald en m'n 20 minuten uitrijtijd waren bijna voorbij.. Helemaal in paniek. Kwam er een opa met kleinkind langs die zo op die knopjes van de maxicosi klikt en hem eraf tilt ;)

Deel Deze Pagina