Totaal geen energie

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ennas86, Mar 4, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    Ik ben nu 38 weken zwanger en heb totaal géén energie. Alles is me te veel. Elke keer als ik al dénk aan de was (en daarvoor 2 trappen op moet), zakt me de moed weer in de schoenen. Huishouden ligt hier echt op een vriespunt. Heb 'gelukkig' een schoolgaand zoontje, dus de schooltijden is het lekker rustig in huis. Dus kan ik ook ff gaan liggen.

Hoe doen jullie dat? Geven jullie jezelf een schop voor je kont? Of geven jullie toe aan de vermoeidheid en laten de boel de boel...

Voel me ergens ook een beetje schuldig namelijk...

2. zasu

zasu Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,486
    1
    36
    Ik herken dit wel ben nog niet zover als jou maar viel me vaak ook erg futloos! Ik probeer toch wel gewoon de dagelijkse dingen te blijven doen want merk als ik te erg toegeef aan de vermoeidheid ik alleen nog maar minder energie krijg....

3. Annelke

Annelke Actief lid

Jun 14, 2015
    383
    0
    16
    Herkenbaar hoor :)

Ik probeer in de voormiddag wat te doen en dan vanaf 14u gun ik mezelf de rust want uiteindelijk zal je die ook nodig hebben met de kleine spruit.

Sommige dagen, ben ik gewoon echt lui en dan is het maar zo. :)

4. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Ik denk dat er geen goed antwoord is op je vraag.. Ik geef mezelf steeds schoppen onder m'n kont, maar betaal de prijs daar wel elke middag/avond voor. Ik kan er niet tegen om mijn huishouden te laten liggen en krijg dan geen rust in mijn hoofd. Als ik het huishouden wel doe krijg ik geen rust in mijn lijf. Dus ik probeer te doseren, maar dat is best lastig..

5. LiseTes

LiseTes Actief lid

Jun 25, 2015
    273
    0
    0
    ik moet er aan toegeven ivm moeheid en pijnlijke harde buiken.
    ik heb nu iemand die mij helpt bij het huishouden ben ik erg blij mee

6. San1984

San1984 Fanatiek lid

Apr 26, 2012
    1,066
    0
    0
    Soms geef ik toe aan mijn vermoeidheid en soms ga ik gewoon door.

Onze dochter van 3 vindt het de laatste tijd leuk om 's nachts klaarwakker te zijn(keihard praten en alles uit haar kastjes halen) en dan slaap ik dus niet meer.

7. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

Aug 25, 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    ga je af en toe even lekker naar buiten? een kwartiertje wandelen in de frisse lucht kan al wonderen doen!

8. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

Feb 15, 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    We zijn even ver zie ik, mijn banner loopt 1 dag voor. Maar ik herken het niet echt sorry:p ik slaap wel vreselijk slecht en ben ook soms heel moe en heb dan totaal geen energie, maar ik krijg juist energie van iets in het huishouden doen. Dus ik zeg schop onder die kont :p het is echt niet zo dat ik elke dag super druk met het huishouden, vandaag heb ik niet zoveel gedaan als de dagelijkse dingetjes. Ik heb hier ook nog een drukke peuter van 2,5 jaar rond lopen wat soms erg vermoeiend kan zijn, gelukkig kan ik even bij komen als ze s middags haar slaapje doet.

9. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,272
    2,034
    113
    Je zou voor de zekerheid je hb ook nog even kunnen laten checken.

Share This Page