Ik vergeet hier ook wel eens wat en raak dingen kwijt; maar dat is ook zonder de zwangerschap Gelukkig! Als dat nóg erger zou worden, was het echt schaamteloos. Tot nu toe heb ik alleen als 'blunder' gehad dat ik op de fiets zat, bandenpijn had, en door de bandenpijn zo in de war raakte, dat ik de verkeerde straat in gefietst was en eventjes de weg kwijt was. Althans; tot het einde van de straat. Ik was 2 straten eerder naar rechts gegaan, dus uiteindelijk kwam ik alsnog op 'dezelfde' weg uit. Niezen in combinatie met een volle blaas bleek overigens gisteren geen goede combinatie!
Ik miste laatst bijna de trein waar ik al 20 min op wachtte. Stond voor mijn neus, maar wist gewoon niet meer dat ik die moest hebben... Haalde hem nog net. Ik sta heel vaak op plekken in het huis en dan weet ik gewoon niet meer wat ik ging doen of pakken.
wat grappig om te lezen allemaal ik ben vergeten m'n benzine af te rekenen....kwam er 20 minuten rijden verder achter dat ik alleen een flesje water had afgerekend met n paar muntjes.... en ik stond een kennismakingspraatje te houden met onze nieuwe buurman en liet ineens vanuit het niets een scheet heb maar gedaan alsof er niks aan de hand was in de hoop dat hij het niet heeft meegekregen maar vrees het ergste....hij speelde iig goed mee
Ik was laatst mijn ipad kwijt, overal gezocht... Ging later een broodje smeren voor mijzelf en zoonlief en hield de boter uit de koelkast en jahoor, daar lag mijn ipad
Tot nu toe alleen een keer een nieuwe pot mayo in de vriezer gezet ipv in de koelkast.. Ik was er heilig van overtuigd dat mijn man dat gedaan had. Werd na de derde keer dat hij zei nee dat heb je zelf gedaan echt heel boos! Helaas konden we de mayo wel weggooien.. Verder alleen gênant dat ik al 2x een klein beetje urine verloor doordat de baby ineens op mn blaas sprong
Van de week stond ik gewoon alleen voor mezelf brood klaar te maken. Kom ik de kamer in: O, de kinderen hebben ook honger Terwijl ik nog aan mn dochter gevraagd had wat ze op haar brood wilde.
Gisteren de oven voorverwarmd om daar pistoletjes in af te bakken, leg ik de pistoletjes in de vaatwasser en doe de deur dicht. Zet netjes t wekkertje en ik wil de broodjes uit de oven halen toen het wekkertje ging...... ik heb een heel vreemd gezicht getrokken toen ik de oven opendeed volgens mij man die het had zien gebeuren en niks zeggen he, hij had me toch een lol. En ik kon er even later ook wel om lachen
Haha wat een grappige dingen allemaal! Hier helaas ook ervaring van super vergeetachtig zijn. Moest laatst de 20 weken echo verzetten, had gebeld en het begon al met dat ze vroeg hoelang ben je zwanger. Ik was er van overtuigd dat ik 20 weken was op de dag van de afspraak maar volgens het systeem (en mijn man later) was ik toch echt pas 19 weken.. toen ik de afspraak had gemaakt voor donderdag gevraagd of mijn man vrij kon regelen met zijn werk en zelf ook mijn werk afgebeld. Om er vervolgens een paar dagen later achter te komen dat ik de afspraak voor woensdag heb gemaakt, kon gelukkig nog een keer verplaatst worden naar donderdag haha. En zo blijf ik met alles bezig, word soms niet goed van mijzelf haha.
Laatst moest ik in een winkel wat afrekenen, met de pinpas. Doe de pas in het apparaat, krijg ik de melding dat de kaart niet geaccepteerd wordt. 3x opnieuw erin geduwd en steeds de zelfde melding. Bleek ik de pas verkeerd om erin gedaan had de chip was buiten het apparaat. Kon wel door de grond zakken!
Laatst was ik samen met mijn dochter op de fiets naar de Lidl. Lopen we net in de Lidl denk ik waar is mijn portemonnee. Dus ik tegen dochterlief loop even terug naar buiten en kijk even waar mijn portemonnee is. Bleek die op de fietstassen te liggen. Lekker handig. Paar weken eerder kwam mijn man thuis lag mijn portemonnee buiten op de bank naast de deur. Ook zo handig.
Ik heb al een paar keer bij het niezen in mijn broek geplast, gelukkig was dit thuis. Dus elke keer als ik moet niezen in een winkel, dan moet ik mijn vagina stevig vastpakken om zo niet in mijn broek te moeten plassen. Het ziet er niet uit, maar het is maar even niet anders. Ik heb tegenwoordig maar een maandverbandje in als we op pad gaan en schone kleding bij me voor het geval dat Ook vergeet ik elke keer waar ik mijn telefoon nou heb neergelegd, dus mijn man moet me vaak bellen om te horen waar hij ligt.
Ik was vorige week in paniek want mijn huis voordeur ging niet meer open.... tja als je op het knopje blijft drukken van de autosleutel (centrale deurvergrendeling) gaat je voordeur thuis inderdaad niet open. Kwam er na een minuut of 2 pas achter waar ik nou mee bezig was
Tijdens mijn eerste zwangerschap ging ik pinnen bij de bank en werd mijn pas ingenomen terwijl ik zeker wist dat ik de juiste code gebruikt had. Bij de balie meteen gevraagd hoe dat kon, die mevrouw naar achteren om in het opvangbakje van de passen te kijken, bleek dat ik probeerde te pinnen met de videotheek pas ipv bankpas
Haha leuke verhalen allemaal, ik vergat toen de pincode en wist hem echt niet meer dus pincode opnieuw aangevraagd en een briefje in MN portemonnee gedaan met pincode zodat ik kan spieken als ik de pincode weer vergeet. Ook vaak genoeg gehad dat ik moet bellen voor afspraken. En vervolgens alsnog vergeten. Een x het vuur aan laten staan op gasfornuis en na bed gegaan mijn vriend had late dienst dus die was om 23:30 pas thuis toen die erachter kwam en ik lag om 10,u al in bed
Wat ontzettend leuk om deze dingen te lezen. Hier eigenlijk vrij weinig rare dingen meegemaakt. Ben van mezelf al niet altijd even snugger. Dus valt denk ik minder op.
Een paar dagen voor de positieve test reed ik zomaar naar mijn oude werk toe ipv de "nieuwe" locatie... waar ik al een jaar werkte Ik had dat nog niet aan zwangerschap gelinkt. En tijdens de zwangerschap moest ik huilen om een liedje op de radio. Niet omdat het zo'n zielig liedje was, maar omdat tijdens de aankondiging werd gezegd dat dit het nieuwste nummer was van een van mijn favoriete artiesten, dus mijn verwachtingen waren heel hoog. Toen het nummer begon vond ik het niet mooi en dat vond ik ineens zo erg! haha...
Ik heb trouwens ook al met tranen in mijn ogen op de bank gezeten, omdat er een heel zielig stukje in een tekenfilmpje zat waar mijn zoon naar aan het kijken was