Zwangerschapsblunders!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Jillzz, Feb 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boeboetje

Boeboetje Actief lid

Jun 24, 2015
    140
    0
    16
    Overijssel
    Ik ging gister koken. Pak de groenten, het vlees en de krieltjes. En wat sta ik te doen.. Water te koken en aardappels te schillen. Hoe stom kun je zijn haha

2. Catootje86

Catootje86 Actief lid

Nov 19, 2012
    220
    0
    0
    NULL
    Oss
    Ik kom net thuis met de boodschappen, rotweer getrotseerd en zware tassen gesjouwd. Heb ik Marokkaanse in plaats van Mexicaanse groenten, maar 1 stuk kipfilet en 3 soorten chocolade-koekjes. Geloof me, dat stond niet op m'n lijstje... 😅

3. Mieleke

Mieleke Actief lid

Feb 5, 2016
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha dat heb ik ook voorgehad, tijdens mijn vorige zwangerschap. Mijn knalroze crocs -voor binnen in huis- aan mijn voeten aan de schoolpoort om de kinderen op te halen!

En vorige week had ik ruzie met mijn man omdat ik dacht dat hij de pot mayonaise had verstopt want ik was er zeker van dat ik hem uit de kast had gepakt. Tot ik in de kast keek....
    Momenteel vergeet ik ook bijna alle codes van losse groenten etc op het werk (kassa) dus wil ik een gele paprika typen (code 247) en typ ik in de plaats een gigantisch duur pak bier (248). En dat vier keer achtereen....

4. Mieleke

Mieleke Actief lid

Feb 5, 2016
    293
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik lig strijk!

5. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

Jul 11, 2015
    1,035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Hahaha wat leuk om te lezen dit!!

Hier ook erg vergeetachtig. Een paar weken terug ging ik om enkele boodschappen, aan de kassa kon ik toch echt mijn pincode niet meer herinneren! Heb een beetje beduusd mijn man gebeld of hij gauw wou komen om alsnog te betalen. Terwijl ik met een beteuterd gezicht op mijn man zat te wachten kwam een werknemer met een koffie langs omdat ie zo met me te doen had :D

Vandaag nog; ik ga speciaal naar de AH voor Davitamon omdat die in de bonus is, kom ik naar huis met een doosje dat ik in de Da gekocht heb -niet in de aanbieding.

De vaatwasser of wasmachine vullen, poeder er in, deurtje dicht en vervolgens na een paar uur heel verbaasd staan kijken waarom alles nog vuil is.

Plots écht niet meer weten hoe die blikopener werkt terwijl ik dringend de tomatenpuree in de pan moet doen.

Oh en de poezen 2 keer hun ontbijt geven!

6. Liekj

Liekj Niet meer actief

Ik vergeet mn dochter naar de oppas te brengen, waardoor zij me appt waar L. toch blijft...

Naar de badkamer lopen om iets te pakken, vervolgens terug komen met iets totaal anders.

En gisteren moest ik hoesten en plastte ik in mijn broek.....;)

7. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Ik was pas op een parkeerplaats weg aan het rijden uit het parkeervak. Toen ik midden op de straat stond met m'n auto stond er ineens een auto achter me met een rustig ogende man op leeftijd erin. Maar een getoeter, echt niet normaal! Dus ik bedenk me niets, laat de auto pontificaal op straat staan, stap uit en gebaar de man om zijn raam open te doen en vraag waar het in vredesnaam voor nodig is om zo agressief naar mij te toeteren. De beste man is zich van geen kwaad bewust en wijst me op een auto iets verder op waar twee kinderen om het hardst op de toeter zitten te drukken.. Schaaaam, gevalletje overactieve zwangerschapshormonen denk ik..

8. grasspriet84

grasspriet84 Niet meer actief

Vandaag was ik bij de huisarts en ik wilde even naar het toilet. Ik doe het licht aan en doe mijn shirt omhoog....zie ik dat ik in de werkkast sta!!:$:$:$ ik loop de werkkast uit; zie een mevrouw beetje vreemd kijken en ben ik heel snel een deurtje ernaast in gegaan...waar de wc wel was. Ik schaamde me dood!

9. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Tijdens mijn eerste zwangerschap waren mijn borsten heel gevoelig. Echt pijnlijk vaak. Sta ik op een dag in de file en toen kwam een liedje (helemaal niet mijn stijl,heel klef Nederlandstalig) op de radio. Daar raakte ik erg van geëmotioneerd met als effect dat mijn tepels opzetten. Pijn dat het deed! Dus moest ik, zo onopvallend mogelijk, mijn borsten weer rustig wrijven in de file. Zo genant.

10. Cosy

Cosy Fanatiek lid

Aug 16, 2012
    3,398
    2
    38
    Noordbrabant
    oja heel herkenbaar, mijn tepels worden keihard als ik het koud heb (net of er iemand in knijpt) dus ik heb ook al meerdere keren zo subtiel mogelijk de boel proberen opwarmen in winkels en op het station :) en dan maar hopen dat je niet betrapt word haha

11. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,272
    2,034
    113
    Ik heb deze zwangerschap weinig geblunderd tot nu toe (ben alleen wat vergeetachtig), maar tijdens mijn eerste zwangerschap was het regelmatig raak. Ik stond regelmatig met de vieze vaat voor de wasmachine en mijn man vond wel eens een schoon glas oid in de koelkast ;)

12. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Haha ik ga helemaal stuk om jullie verhalen😂😂 zelf vrij weinig last van gelukkig ben van mezelf al vrij vergeetachtig😜 wel telkens mijn sleutels en telefoon kwijt..
    En wel vaak blunders op werk.. werk in een schoenenwinkel met klein magazijn.. hoevaak ik inmiddels niet allemaal schoenendozen heb omgegooid omdat ik niet gewent ben aan mn grote buik en borsten.. ik loop overal tegenaan😂😂 en kreeg laatst een doos op mn hoofd.. doet helemaal geen zeer en was me al 100 keer gebeurt.. maar heb nog nooit in mn leven zo hard gehuild.. manager stond me heel stom aan te kijken😆

13. Ingtwiede

Ingtwiede Actief lid

Jul 18, 2013
    299
    52
    28
    Sjaal in de prullenbak gooien en het vuilnis aan de kapstok willen hangen.☺️

14. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    haha heb een uurtje pauze op mijn werk en heb me kostelijk vermaakt met jullie verhalen haha
    dacht dat ik erg was kwa vergeetachtigheid maar het kan nog veel erger zie ik al haha

heb vooral last van mn telefoon vergeten als ik moet werken, of in de winkel vergeten wat ik moest kopen en dus met minder terug kom dan de bedoeling is. en idd opstaan om iets te willen doen en het dan gewoon vergeten, gewoon niet meer weten wat je nu wilde doen. erg irritant vooral haha

15. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

Aug 19, 2015
    3,329
    2,135
    113
    Female
    Midden in een verhaal zitten en dan gewoon compleet vergeten waar je het nou over had... Genant!

16. 26mei

26mei Fanatiek lid

Sep 22, 2013
    1,973
    330
    83
    Niet zwangerschaps blunder maar erna: op het werk in slaap vallen terwijl ik aan het kolven was (electrisch). Werd wakker omdat ik m'n borsten stootte toen ik voorover kiepte in m'n slaap..

17. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

Jan 24, 2014
    1,689
    110
    63
    Haha heerlijke verhalen. Hier weinig blunders tot nu toe. Kan mij ook niet echt herinneren van de andere zwangerschappen. Of ze waren niet schokkend. Ben wel vaker telefoon en sleutels kwijt, dus valt niet op.

18. Adinka

Adinka Actief lid

Oct 1, 2015
    333
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag totaaaaaal vergeten dat ik een afspraak had op het gemeentehuis om mijn rijbewijs te verlengen.
    Het is vandaag gewoon echt geen moment in me opgekomen dat k dat moest gaan doen.
    Normaal ben ik een wandelende agenda, je hoeft maar een datum te noemen en ik kan je vertellen wat er gepland staat.
    Ik schrok me t apezuur toen ik net in mijn agenda keek.. Whoops!!

19. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Ook lekker, instappen aan de passagierskant vd auto.. Als je alleen bent :0

20. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    3,373
    522
    113
    Female
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    mama de oven let je wel op de tosti's er komt rook uit..oke kom er zo aan jongen (manlief aan tel) hang op ja hoor aangebrand 4 tosti's..

dan maar 4 nieuwe er in en ja hoor ik ga zitten weer roken weer aangebrand heb maar opgegeven en ging een boterham smeren haha:):)

Share This Page