Hey allemaal ik heb een vraag, heb een dik uur geleden een zwangerschaps test gekocht die heb ik 3 kwartier geleden gedaan en na 2 min zag ik dat er maar 1 streepje kwam, BALEN! Nu heb ik mijn zoontje opgehaald zie ik daar die test nog liggen en zie ik in ene keer 2 duidelijke strepen....... maarja er staat na 20 min kan hij niet meer betrouwbaar zijn.... maargoed als het hCG niet in je lichaam zit kan het toch ook geen 2e streepje gegeven toch...? HELLUP haha groetjes
ik zou als ik jou was even een extra test doen en dan met ochtend urine. daar is het het sterkste zeggen ze. succes
dat is een indroog streepje. die komt altijd na een bepaald aantal minuten/uren. dat heeft mij ook wel eens laten schrikken. als de test eerst niet positief was dan ben je of te vroeg met testen of niet zwanger.
Ik zou "gewoon" een 2e test doen.. Nu weet je immers nog niet waar je aan toe bent.. Net wat de reactie voor mij al aangaf.. met ochtendurine doen..
hmm balen wachten tot morgen dan maar..... indroogsptreepje heb ik verder nog nooit eerder gezie bij mijn vorige testen
Ja zou morgen gewoon even opnieuw testen dan weet je het zeker. Ochtendurine hoeft niet maar werkt volgens mij nog steeds het beste als je nog niet lang overtijd bent.
denk dat het ook een indroogstreepje is. nadat je hebt getest heb je 1 streep gezien. als ik jou was, dan zou ik morgenochtend weer testen en dan goed kijken.
Dat is niet waar die komt niet altijd... Ik heb tig zwangerschapstesten gedaan toen ik niet zwanger was en nog nooit een indrooglijntje ofzo gehad, ook niet na 2 dagen! het verschilt dus per persoon... In dit geval zou het een indrooglijntje kunnen zijn maar ik zou over 1 of 2 dagen gewoon even een nieuwe test doen dan weet je het zeker Ow en ook niet te snel denken mmm er komt geen lijntje en weg gooien want als je nog niet veel HCG hebt dan verschijnt het soms pas na 5 minuten, al moet je het wel binnen de aangegeven aantal minuten aflezen...
Ik had dat ook, mijn man verklaarde me voor gek, maar ik was ervan overtuigd dat het toch écht een streepje was! Na 2 dagen heb ik weer een test gedaan en had toen een héél dun streepje.. Wéér 2 dagen later had ik een hele duidelijke dikke streep! Dus, gewoon weer testen over 2 dagen
Ik zie dat je nog niet in je volledig einde cyclus zit, dus mocht het zo zijn kun je misschien beter over een paar dagen nog eens testen. Bij de een is het wel al zichtbaar, maar niet bij iedereen natuurlijk.
Ik heb dit ook gehad met de test van sensitest. OP zondag een test gedaan (2 dagen voor NOD) en was negatief. Deze heb ik toen bewaard en keek er 2 dagen later op en stond er een 2e streepje. Mijn hart ging als een gek tekeer maar idd niet betrouwbaar. Ik had er nog 1 liggen en die heb ik die avond gedaan op mijn NOD en die was toen binnen 10 sec positief ! Dus waarchijnlijk op zondag nog net niet genoeg hcg in mijn lichaam gehad. Ik zou dus ook opnieuw testen ! succes
Nou in ieder geval bedankt voor de reacties! Nog even 2 dagen doorbijten haha en dan gewoon even opnieuw doen, heb ook nog niks tegen mij man gezegt om teleurstelling te voorkomen! liefs,
Heb er nog 1 gedaan vandaag en er kwam meteen een 2e streepje maar kan het nog bijna niet geloven ook omdat ik pas maandag mijn NOD heb.