Ik heb nog heel erg veel positiekleding (voornamelijk in grote maten) liggen waar ik vóór vrijdag vanaf wil vanwege een verhuizing. Alles wat niet voor vrijdag weg is gooi ik weg, daarom mag alles nu weg voor heel weinig! 2 positiebroeken maat 46; Samen voor 10 euro (inclusief verzendkosten van 6,75!)
2 witte positietopjes; 1 van het merk H&MMama maat L (rekt heel erg mee, zeker te dragen t/m maat XXL) en 1 met de tekst 'Hoera een baby in mijn buik!' (Maat M, maar ik heb 'm in het begin van mn zwangerschap ook met maat XL gedragen) Samen voor 5 euro inclusief verzendkosten! Marktplaats.nl > 2 Positie Topjes H&MMama & 'Hoera een baby in mijn buik!' - Kleding | Dames - Positiekleding
Vrijdag is morgen pas Ik heb alleen de 2 witte topjes nog.. De 2 broeken zijn als het goed is verkocht, maar daar heb ik tot nog toe nog geen geld voor ontvangen, dus ik weet niet 100% zeker of die koop door gaat. Het shirtje met 'Uitgerekend in maart' is al weg.
ah ik ging uit van vorig week vrijdag...solly. ow jammer van de broeken mocht het niet doorgaan dan hoor ik het graag. topjes zijn niets voor mij dus helaas.
Van degene die ze zou kopen heb ik de hele dag niets gehoord, dus als je wilt mag je ze hebben voor 10 euro inclusief verzendkosten. Het is nu wie 't eerst komt, wie 't eerst maalt! (PB me even )