Ik heb de volgende positiekleding te koop: * Rood positie shirt. maat xl prijs: 3 euro Bestaat uit ondershirt dat wit is met rode bloemen. Daar overheen een rood vest. De twee dingen zitten aan elkaar vast. * gebloemd tuniek. Met korte mouwen. Kan ook leuk over een shirt met lange mouwen gedragen worden. maat l, prijs 3 euro. Materiaal is stretch stof. * shirt in de kleuren grijs/zwart/wit met 7/8 mouw lengte en v- hals. Aan de zijkant zitten plooien om de buik mooi uit te laten komen. Zijkant zit ook een ritsje om het shirtje wijder te maken. maat M, prijs 3 euro. * meerdere positiebroeken: kleuren: zwart, legergroen 2x, beige, wit, maten: xxl, 46 en 48. prijs 4 euro per broek. * wit rokje, maat xl, prijs 3,50 euro. * bolero: in de kleur helderblauw en in het roze, per stuk 3 euro. maat 44. * korte broeken: wit en beige. maat 46. prijs 3 euro per stuk. Koop je meerdere dingen tegelijk dan maak ik er een mooi prijsje van. De genoemde prijzen zijn exclusief portokosten. Er staan foto's in mijn album, niet van alle broeken.
De volgende dingen zijn verkocht: twee zwarte broeken, een beige broek, een legergroene broek en een blauwe broek. het witte rokje, Het blousje met 7/8 mouwen. Het rode shirt. Hieronder plaats ik de dingen die nog te koop zijn.
* gebloemd tuniek. Met korte mouwen. Kan ook leuk over een shirt met lange mouwen gedragen worden. maat l, prijs 3 euro. Materiaal is stretch stof. * een legergroene positiebroek maat 46/48. prijs 4 euro per broek. * bolero: in de kleur helderblauw en in het roze, per stuk 3 euro. maat 44. * korte broeken: wit en beige. maat 46. prijs 3 euro per stuk. Koop je meerdere dingen tegelijk dan maak ik er een mooi prijsje van. De genoemde prijzen zijn exclusief portokosten. Er staan foto's in mijn album, niet van alle broeken. _________________