Zwangerschapsboeken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Shaas, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaas

Shaas Actief lid

23 feb 2008
    136
    0
    0
    Haii,

Ik ga binnekort met zwangerschapsverlof en ik wil deze week een paar boeken aanschaffen die te maken hebben met bevallen/kraamtijd en opvoeding etc.

Weten jullie misschien een paar boeken die jullie goed vonden?

Groetjes Shaaas

2. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Ik vind het boek van babyboom erg leuk en er staat heel veel in

3. goudlokje

goudlokje Actief lid

2 mei 2008
    109
    0
    0
    sales assistent
    hoofddorp
    bevallen en opstaan. weet niet meer van wie. Had m uit de bieb. Erg leerzaam en veel bevallingsverhalen als voorbeeld.

4. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Veilig bevallen, erg fijn om te lezen. Ik heb er erg veel aan gehad tijdens mijn (snelle) bevalling van Lynn.

gr. Mayke

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    mocht je borstvoeding willen geven denk dan eens aan het boek "borstvoeding, zo wordt het een succes" Ik vind het erg interresant. En ook Bevallen van Karen Wolters is goed

6. goudlokje

goudlokje Actief lid

2 mei 2008
    109
    0
    0
    sales assistent
    hoofddorp
    Bakerpraatjes.
    Niet zo zeer informatief, maar erg lachwekkend en herkenbaar.

7. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ik heb "duik in je weeen" gelezen op aanraden van een vriendin. Zij heeft er veel aan gehad tijdens de bevalling. Ik kan daar nog niet over meepraten!

Geniet in ieder geval van alle vrije tijd. Ik ben nu 2 weken thuis en vind het helemaal heerlijk! Verveel me geen seconde, terwijl is zo goed als niks doe! Haha

8. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Deze boeken hebben we zelf bij Bol.com besteld. Er staat ontzettend veel in, ook over de zwangerschap, maar ook veel over 'daarna' zeg maar.

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=666845100&Section=BOOK

En deze:

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=666865646&Section=BOOK

Vooral die tweede vond ik erg informatief, ook over de bevalling, en daarna, er wordt stap voor stap uitgelegd hoe je dat allemaal moet doen met de baby.

9. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Veilig bevallen en veilig door de kraamtijd! erg leuk om te lezen. behalve als het anders gaat (ks en 10 dagen in het ziekenhuis) heb je weinig aan de boeken, maar ik vond het fijn om te lezen. het was voor mij een goede voorbereiding!

Deel Deze Pagina