Hoop dat er iemand wakker is op dit vreselijke tijdstip....... Gisteravond had ik tot 2 keer toe een natte broek van mijn kruis tot aan mijn enkels zomaar ineens Zou dit nou vruchtwater geweest zijn (tja, anderzijds........wat anders?) Ik was nol. altijd in de veronderstelling dat dit met golven tegelijk kwam en niet zo'n klein beetje. Ben overigens daarna de rest van de nacht steeds bloed en slijm verloren. Heb een beetje zeuriderige buikpijn en last van mijn onderrug. Zou het begonnen zijn? Ga straks de vlos bellen maar hoop eigenlijk dat iemand met voor die tijd hier al een antwoord kan geven.
Je kan ook kleine beetjes vruchtwater verliezen. Het hoofd van de baby kan het meeste tegenhouden. Alleen als die zijn of haar hoofdje beweegt dan kan er in eens weer wat vruchtwater komen.
Goedemorgen.. Vruchtwater hoeft idd niet te plenzen...Zoals dreams al zei.. Bij mij kwam het ook met golfjes.... Je bent al overtijd dus het lijkt me dat het is begonnen.. Succes meid! Laat je het nog horen? Misschien ben je nu flink bezig..... Ik zal aan je denken vandaag! Liefs Eefje
bij mij kwam het ook in golfjes, steeds als ik de baby wat bewoog kwam er wat uit. Aan de rest van je klachten denk ik trouwens ook dat het begonnen is dus succes vandaag!
Hier even een update: Het was inderdaad vruchtwater en stroomt nog steeds. Helaas totaal geen weeen nog dus afwachten....... Als er morgen ochtend om 8 uur nog geen weeen zijn moet ik me melden op de verloskamer.
jeetje dat is jammer zeg! Nouja 1 ding is zeker morgen hebben jullie jullie kleine wonder bij jullie! Ik hoop dat het nog vanzelf begint. In iederegval heel veel succes! Laat je later nog even weten als het geboren is?