Beste dames, Nu ik zwanger ben (het klinkt nog steeds zo onwerkelijk)wil ik graag een zwangerschapsboek kopen waar je de ontwikkeling en groei per week kan volgen ed. Hebben jullie suggesties?
Ik had het grote geboorte gids. Erg informatief en gaat over zowel positieve als minder positieve dingen van zwangerschap en bevalling. Vond ik persoonlijk erg nuttig.
Ik heb deze: https://www.bruna.nl/boeken/jouw-zwangerschap-dag-voor-dag-9789000315901 Ik kijk elke dag even. Er staat steeds bij hoe het met de kleine gaat, alles over de ontwikkeling e.d. + een mooie 3D foto. Ik vind het een heel leuk boek haha.
De zwangerschapsbijbel! Heeeel leuk en informatief boek. Niet zweverig, maar realistisch. Echt een aanrader
Ik heb ook de zwangerschapsbijbel, een heel fijn & interessant boek! Heb verschillende hoofdstukken al meermaals gelezen De wekelijkse ontwikkeling/verandering staat er ook in
Ik vond die boeken zo duur en je weet natuurlijk vantevoren niet welke je handig vindt. Dus wat ik heb gedaan is een stapel uit de bieb gehaald. Toen bleek al gauw dat ik persoonlijk de grote gebootegids heel handig voor allerlei info vindt en 'zwanger' het leukst voor de wekelijkse hoe-is-het-met-de-baby-info. En op een vlooienmarkt die boeken voor weinig gekocht.
Ik heb zelf een dagboekje bij gehouden. Ik vond die boeken nogal "statisch" omdat er daarnaast zoveel andere dingen zijn, die leuk of interessant zijn om te houden. Het dagboekje is eigenlijk één lange brief aan mijn bib, en later toen bib al bub was, heb ik het voortgezet. En nog steeds....