Tijdens de zwangerschapscursus hebben wij geleerd om te puffen op een regeltje van 7 klanken De meest bekende zijn: "De-ze wee komt nooit meer te-rug" of "Al-tijd is kort jak-je ziek" Nu willen we iets leukers dan deze saaie regels, dus roep maar als je een leuker idee hebt
Waar-om-pre-cies-ze-ven-keer? Serieus hoor... Waarom zeven klanken? Ik heb nooit begrepen dat het altijd kennelijk op hetzelfde riedeltje zou moeten. Wat maakt het nou uit, zeven keer puffen, negen keer puffen, vijf keer puffen? Ja, je zal er wel een bepaald ritme in kunnen krijgen op die manier. Maar denken we echt dat ze in china, frankrijk, de VS, of Mongolie ook precies voor zeven puffies kiezen? Volgende vraag: wat is de meerwaarde van tekst? Waarom niet gewoon puf-puf-puf-puf-puf-puf-puf. Dat lijkt me helemaal niets moeilijker om te onthouden eigenlijk. Net als met hardlopen ofzo - je hebt vanzelf een ritme te pakken. Toch? Dan zegt toch ook niemand: de-ze-voet-voor-de-ze-voet? Maargoed: Schat-je-werk-een-beet-je-mee Mor-gen-ben-ik-hier-van-af Toch-vind-ik-je-nu-al-lief enzovoort
wie ver-zint de-ze on-zin. hihihi dit hoor ik echt voor het eerst. ik pufde bij mijn kids vijf x nu is het zeven. ok.
Ik heb op de zwangerschapsgym juist geleerd (vorige week) dat je een pufritme moet kiezen die bij jouw ademhaling het beste past. Niet minder dan 3 en niet meer dan 9 ivm hyperventileren haha. Maar dan nog het moet gewoon voor jou prettig zijn, je kunt ook mooie riedeltjes puffen op andere aantallen
Ik zou niet weten wat ik gepufd heb, ik was veel te druk met bevallen ! Ik was tijdens de weeen zo in mezelf gekeerd dat ik alle regeltjes van pufklas aan mijn laars heb gelapt. VK heeft het gelukkig laten gaan, ha ha, want er viel met mij eigenlijk niet te praten .
Ipv de-ze-vuist-op-de-ze-vuist, weer-een-wee-na-de-ze-wee Ghehe, ze vroegen mij ook wel eens waarom ik niet naar pufcursus ga, maar geloof me, behalve dan dat je andere mensen leert kennen... ik kan dat niet serieus hoor!! Lig nu al vlak als ik eraan denk dat mn vriend meepuft daar..hahaha
whahahaha geweldig dit!!! ik moet nog heel wat weken en heb totaal geen eerdere ervaring maar moet ik dit serieus gaan doen?! lig hier vlak van het lachen!! ooh en natuurlijk wil ik jullie ff heel veel puf succes wensen
Volgens mij is het maar goed dat wij nooit heen zijn gegaan... als hij dit hoort dan weet ik al hoe het gaat met de bevalling staat hij daar als een gek kortjakje of iets te zingen en mee te dansen ter afleiding dan komt er van puffen weinig meer dnek