Zwangerschapsbroek bootcut pijp

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door koffiekoekje, 9 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koffiekoekje

koffiekoekje Actief lid

1 jun 2013
    167
    0
    0
    Lio Wiskunde
    Overijssel
    Hallo dames,

Ik ben op zoek naar een zwangerschapsbroek/jeans waarvan de pijp recht is, of iets wijd uitloopt. Momenteel kan ik in de winkel alleen broeken vinden die smal toelopen en dat is echt geen gezicht als je wat vollere benen hebt, in ieder geval niet bij mij! ;)

Ik heb broek maat 46, dus het is op zich al een uitdaging om een positiejeans te vinden zonder me druk te maken om de pijpen - maar nu lijkt het echt onmogelijk!

Ben inmiddels met tussenpozen al anderhalve maand aan het zoeken, maar zonder resultaat... en de laatste broek die ik nog aan kon begint nu echt oncomfortabel te knellen :(

HELP!

2. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Ik heb er eentje van Prenatal zelf, niet echt bootcut (dat is uitlopend) maar ook geen skinny. Weet niet of dat goed genoeg is? Heb zelf maar 44 en zit echt super :) Anders eens googlen?

3. koffiekoekje

koffiekoekje Actief lid

1 jun 2013
    167
    0
    0
    Lio Wiskunde
    Overijssel
    Bij ons bij de prenatal hadden ze (een maand geleden) in de winkel alleen maar broeken met smal toelopende pijpen hangen. Ook op de website zie ik alleen maar broeken met van dat soort pijpen :(

Het zijn ook niet echt skinny jeans.. maar het loopt gewoon heel smal toe. Het zit niet lekker, het staat me voor geen meter... krijg echt van die varkenspootjes door die broeken.

Heb van de week bij miss etam een broek besteld die een rechte pijp heeft - maar zelfs die heeft dus echt een \ / pijp. Grrrrrrr :x

Ik heb 1 positiebroek kunnen vinden (een laatste stuk bij miss etam) die weliswaar een pijp heeft die een klein beetje smaller wordt, maar die dan nog een beetje staat.. verder heb ik momenteel alleen yoga pants ;)

Was het maar zomer, dan had ik lekker jurken enzo aan kunnen doen!

4. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    Bij Esprit! Ook in de webshop; rechte pijp bootcut etc. Succes!

5. koffiekoekje

koffiekoekje Actief lid

1 jun 2013
    167
    0
    0
    Lio Wiskunde
    Overijssel
    Hoi Bloempje, dank je wel voor het meedenken! Helaas lijken ze geen kleding in mijn maat te hebben. Voor zover ik kan zien gaat het tot maat 44 en daar krijg ik echt mijn on-hollands ronde achterwerk niet in geperst :D

6. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    En de h&m? Die hebben meestal ook wel wijde broeken. Misschien anders eigen broeken ombouwen tot positie broeken? En waarom kan je geen jurkjes aan? Ik heb van de week m'n thermo leggings uit de kast gehaald (bij de action te koop) en loop elke dag in een rokje, zit zoooooveel lekkerder :p

7. daneace

daneace Lid

30 okt 2012
    82
    0
    0
    Ik ben geslaagd bij de miss etam, daar gaat de positiemode net een paar maten verder.
    Heb hetzelfde 'probleem' en ook maat 46.

Mijn broek had wel een uitlopende pijp... Misschien even aan de mensen die er werken vragen of ze aan meer broeken kunnen komen?

8. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
  9. koffiekoekje

koffiekoekje Actief lid

1 jun 2013
    167
    0
    0
    Lio Wiskunde
    Overijssel
    Weet je misschien nog hoe dit model heet? Of de lijn ervan? Lol.. desnoods de productcode op de bon? hahaha (begin een beetje wanhopig te worden)

10. koffiekoekje

koffiekoekje Actief lid

1 jun 2013
    167
    0
    0
    Lio Wiskunde
    Overijssel
    JAAAAAAAA !!

Als je hier zou zijn, dan zou ik je een dikke zoen op je voorhoofd geven!
    Ken heel het bonprix niet, maar dat boeit me niet - hoeft maar een paar maanden mee ;)

Super bedankt!

11. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Haha heb ik m'n goede daad voor vandaag ook weer gedaan toch ;) Veel shopplezier!

12. koffiekoekje

koffiekoekje Actief lid

1 jun 2013
    167
    0
    0
    Lio Wiskunde
    Overijssel
    Hahahaha, helemaal waar ;)

Ik ga hier zeker iets bestellen, al hoop ik wel dat de maten een beetje normaal vallen - maar daar kom ik natuurlijk maar op 1 manier achter.

Mochten er dames zijn met andere tips, dan hou ik me zeker aanbevolen!

13. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Ik heb maat 48 en heb 2 zwangerschapsjeans bij de C&A online besteld. Zitten heerlijk en de broeken hebben ietwat uitlopende pijpen. Het is iig geen skinny model. Wellicht ook een idee om eens te bekijken.

14. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Bij Wehkamp kun je voldoende broeken bestellen in maat 46 en in bootcut of rechte pijp. En daar hebben ze momenteel ook nog flinke sale!

Die van Miss Etam zitten heerlijk trouwens!

Succes!

15. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.159
    2.542
    113
    Ik zou je toch Miss Etam willen aanbevelen... Dan kun je de juiste maat passen! ;)

Heb bij bonprix ook 2 broeken besteld, maar vind beide broeken toch minder fijn als de 2 broeken die ik bij Miss Etam heb gekocht!
    Succes!

16. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    C en a, heb zelf maat48

17. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik heb zelf maat 44/46, en heb bij Prenatal 2 broeken kunnen halen in bootcut, mét rechte pijp, heb zelf ook een hekel aan al die skinny's, die passen niet over m'n kuiten. :p

Wil ze nog wel even opzoeken in de onlineshop?

Ook een broek gescoord bij Miss Etam, een zwarte spijkerbroek, is nu in de aanbieding (online) en zit ook perfect! *ook met rechte pijpen dus ;)*

Heb ze btw een maand/anderhalf geleden gehaald. :)

Liefs,

18. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar je kan toch ook in de winter jurkjes aan? Dikke panty eronder en klaar toch?!
    Succes met je broekenzoektocht!

19. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Ik was bij de H&M en daar hadden ze juist veel broeken in maat 46 met wijde pijpen.. En ik zocht dus juist precies iets anders!
    Vind 't best lastig die positiebroeken, vind dat er vrij weinig leuks te vinden is :S

20. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    En h&m valt ruim in positiekleding, pas je zeker in!

Product Detail | H&M NL

Deel Deze Pagina