vandaag mn eerste positiebroek gekocht. wat een drama was dat zeg. ik heb maatje 34 en dan is het erg lastig om een leuke, lekker zittende en ook nog betaalbare broek te vinden. bij prenatal geen xs meer te krijgen, is eruit gegaan want het werd bijna niet verkocht. bij een andere winkel heel snel weer naar buiten gegaan want ik kreeg zowat een rolberoerte van de prijs. uiteindelijk bij de miss etam een klein vallende maat 36 gevonden. wat ben ik blij zeg. nog even korter maken en dan heb ik weer een broek die lekker zit. lekker boeiend verhaal weer maar moest het ff kwijt. liefs doris
prenatal in zwolle verkoopt veel xs (koop ik zelf ook) en je kunt ook wat echte speciaalzaken proberen. Ik heb nog geen moeite gehad met broeken, en ik bne klein en niet al te zwaar.
Ik heb bij H&M spijkerbroek gekocht valt de maat ook kleiner. normaal heb ik 36 kwam ik dus niet in en 38 hadden ze niet meer nu heb ik maat 40 en zit goed kan me buikje lekker in groeien moet je daar ff kijken maar alleen de grotere H&M hebben zo een afdeling en anders online bestellen. succes er mee heb er ook leuke trainingspak gekocht best leuke kleren succes meis
Ik heb er twee gekocht, en van m'n lekkerste lange broek heb ik zelf een positiebroek genaaid: zo'n lap stretch gehaald op de markt, en es goed gekeken hoe ze dat hadden gedaan bij die gekochte positiebroek. Daarna een rond stuk van de broek afgeknipt en het stretch eraan genaaid. Zit hartstikke goed! Alleen die broek kan ik dan na de bevalling niet meer aan, maar ach, dan kopen we weer een nieuwe.
Jaa, H&M! Maar wat een drama die positiebroeken, ze zakken me steeds van de kont af Ik ga nu maar over op de jurkjes met een maillot, zit een stuk beter.
Broeken van de H&M zitten mij goed, ik heb ook maat 36 en ben vrij smal van mezelf. Om een broek van de prénatal, die wat ruim zat om mijn buik, draag ik een elastische buikband van mamalicious (ook bij prenatal). Misschien zit dat bij jou ook lekker, als je een wijdere broek aan hebt! Inkorten kan ook met plakspul, bij handwerkzaken te krijgen. Je strijkt dan je broek met dat spul ertussen, op de juiste maat, en het blijft goed zitten. Klein en slank zijn kan ook lastig zijn soms he ! Succes, Groetjes Marloes
ik kan wel goeie maat vinden in die broeken(heb normaal 34/36 maar alles is te kort! dat is ook extreem frustrerend slank en lang zijn is een nog groter drama als je zwanger bent hoor! nu kan ik de broeken nog laag dragen omdat mn buik nog niet zo heel groot is, maar is die verder gaat groeien gaan de broeken ook omhoog... heel charmant met hoog water lopen dus
Ik heb ook maat 34 en tijdens de zwangerschap zaten de broeken van de h&m maat 34 mij het het lekkerste! Kon tijdens de hele zwangerschap geen andere lekker zittende en betaalde broeken vinden! Tja merken, maar dan betaal je 70 euro voor een broek en dat had ik er niet voor over! En die broeken van de h&m waren wel betaalbaar!