Hebben jullie dat ook? Ik kan de laatste tijden niet lekker meer slapen. Heb zelfs 2 kussentjes eentje tussen mijn benen eentje bij mijn buik. Maar het helpt niet meer. Of ik krijg een harde buik en dan moet ik omdraaien en dan krijg ik weer een harde buik, als ik recht ga slapen, dan is het lastig om te adem halen. Wat moet ik doen met de slapeloze nachten? Hoe doen jullie het om lekker te kunnen slapen? Grt. marleen
Pff ik ken het ook... wat je er aan kan doen, volgensmij niet veel ! het helpt bij mij wel om voor het slapen gaan thee te drinken omdat ik daar rustig van word ( maar ik weet niet of dat ook bij jou werkt) suc6 xxx
Hoi, Ik heb hetelfde probleem, waardeloos he? Heb je het al eens met een voedingskussen geprobeerd? geeft misschien net wat meer steun. Ik moet zeggen met voedingskussen slaap ik nog steeds niet echt jofel, maar ik lig wel wat comfortabeler.
Ik slaap ook ontzettend slecht. Tigduizend keer wakker in de nacht en dan maar weer even draaien.. Nou ja, dit zal ook wel niet veranderen denk ik, en straks zit ik helemaal met gebroken nachten dus ik probeer op de middag nog even wat te slapen.
ik wordt veel eerder wakker als normaal.ik slaap al een paar weken met een voedingskussen....slaapt wel beter vindt ik zelf. heb last van mn bekken en als ik me snachts omdraai heb ik veel pijn. me bed uitkomen is ook 3x niks.... en t stomme is...ik heb geen last van mn buik als ik in bed lig.hij zit niet echt in de weg...en pijn doet t ook niet....
Ik kan ook niet meer lekker slapen. Ik wordt elke 2 uur weer wakker. Als ik op mijn linkerzij lig, gaat dit op den duur pijn doen bij mijn heupen, dan op mijn rechterzij en dat gaat op den duur ook pijn doen. Tja en dan maar weer draaien en met al die kussentjes is draaien ook weer een hele operatie... Zit nu ook alweer midden in de nacht beneden, haha. Ik probeer op tijd naar bed te gaan en op die manier toch genoeg nachtrust te krijgen en tot nu toe heb ik overdag nog niet echt last van vermoeidheid. Nog een weekje werken en dan ga ik met verlof. Dan kan ik misschien 's middags ook even slapen.
hier gaat het dus elke nacht net zo boh wat is dat verschrikkelijk! ach ja nog een paar weekjes , en dan hoop ik weer zonder pijn wakker te worden groetjes van Ramona
mn vriend heeft precies nu ik n paar dagen vrij ben de ochtenddienst. dan maakt ie me altijd wakker (als ik t nog niet ben) zodat ik kan plassen.hij helpt me dan uit bed. maar als ik blijf liggen blijf ik al snel weer te lang liggen (mn 2 hondjes komen dan altijd ff kroelen bij me) en doet alles zeer. dus ben er gister en vanochtend maar meteen uitgebleven....(vannaf 6 uur)....haha kan ik er meteen aan wennen zo lekker vroeg mn bed uit.... maar merk dat ik met voedingskussen toch net ff wat minder pijn heb....
Ook hier zijn de nachten niet zo'n succes. Tegenwoordig gebruik ik een voedingskussen en dat help wel om comfortabeler te liggen. In het begin van de nacht word ik echt ieder uur wakker om te plassen, ik blijf niet meer liggen ga er direct uit en dan slaap ik het snelste weer in. Regelmatig ben ik rond een uur of 4 wakker, als ik na een goed kwartier nog wakker lig sta ik op. Ik drink een kop thee en kruip na een uurtje weer onder de wol. Ik heb wel het geluk dat ik in de ochtend niet naar mijn werk hoef, dus dan wat langer door kan slapen. ik probeer er heel rustig onder te blijven 's nachts. Anders slaap ik nog slechter. Ik geef me er echt aan over, kan ik niet slapen, oké kopje thee... Ik wens je veel succes! Groetjes, Mayke
hier zijn de nachten ook al vreselijk en moet nog ff ppfff 20 keer wakker en draaien ( ook van de pijn trouwens) maar klinkt bekend!
Haha het enige wat denk ik helpt is bevallen Ik had daar de laatste weken ook ontzettend veel last van en kon pas weer lekker liggen en slapen toen de kleine geboren was, maar ja slaap inhalen kan pas sinds een maand of 3 Maar even zonder gekheid, bij mij werkte ook niks. Had een voedingskussen tussen mijn benen en in mijn rug de laatste weken, dit hielp wel een beetje maar volgens mij heb ik de laatste 5 weken van de zwangerschap geen enkele nacht doorgeslapen (hoefde er dan niet uit voor te plassen ofzo, maar werd gewoon wakker doordat ik niet lekker lag en de slaap dan niet meteen weer kon vatten)
Ik heb er dus ook last van. Lastig is het wel ben zo brak de volgende dag en wil dan niet al te veel tussendoor slapen want dan slaap ik ´s nachts nog minder... Ik slaap iedere nacht in het logeerbed erg gezellig, m´n vriend en ik gaan lekker samen naar bed maar na een uurtje slapen of zo dan word ik wakker en kan niet meer in slaap komen blijf dan zijn zware ademhaling horen.. En dan verhuis is naar het logeerbed en daar word ik ook regelmatig wakker van de harde buiken... Allemaal voor een goed doel blijven we maar zeggen..