Als je in de buurt van Amsterdam woont en je bent zwanger moet je echt even kijken op de Dappermarkt. (lijn 9 vanaf Centraal Station). Er is daar een (outlet) kraam die heeft kleding voor 5 en e 3 euro en daar zitten allerlei soorten hele gave zwangerschapsbroeken bij. Ik heb er ondertussen 5 en ben nog niet eens zwanger, maar dat kun je toch niet laten hangen. Ze hebben spijkerbroeken allerlei coole soorten met zakken en zo. Ze hebben donkergroene, beige, canvas witte die je ook kunt oprollen. Zeker de moeite waard om te kijken. Je moet wel vlug zijn. Ze hebben ze regelmatig, maar zijn ook weer zo op. De kraam zit aan de kant van de Etos en dan ongeveer in het midden. Vlakbij een grote tassenkraam en schuin tegenover een visboer. Ongeveer in het midden van de kramen aan de kant van de Etos. Dames.. gaat hene!
Ik kom uit amsterdam, ben er morgen maar of er dan markt staat weet ik niet.... en is die kraam er wel altijd?
Ja die is er altijd. Succes! Laat je ff weten of je wat hebt kunnen scoren, of ze idd zo leuk zijn als ik zeg?
Ik ben er eigenlijk weinig op zaterdag geweest dus misschien wel niet op zaterdag, maar dat lijkt me stug. Ze hebben een kledingwinkeltje erachter en die is, lijkt mij ook gewoon op zaterdag open.
Nou idd, ik ben helemaal in de veronderstelling dat het vandaag vrijdag was, ivm ik 4 dagen vrij ben. Ehmmmm...op hemelvaart dat weet ik eigenlijk niet, maar ik denk dat de markt er gewoon is.
ik woon wel in de buurt (diemen....ben zo op de dappermarkt)............maar ben nog niet zwanger. wel een goede tip die ik zal onthouden als het eenmaal zover is.
Nou ben dus geweest vandaag vond het helemaal niks, misschien dat alle leuke al weg was want wat er hing was 15 euro en ja van dat oudere style achtige gedoe maar heb wel hele leuke tuniekjes gekocht dus ben blij dat ik geweest ben