Ik heb nog 2 mooie (in zeer goede staat verkerende) zwangerschapsbroeken welke ik graag uit mijn kast zie verdwijnen. Steunband (buik) van Noppies. Deze is heerlijk voor een lange wandeling of tijdens het sporten, maar is weinig gedragen vanwege een iets te vroege bevalling. Ook heb ik nog een buikband voor over je shirtje. Buikband is zwart met een zilver/witte afbeelding en de tekst 'surpise'. Voor foto's kijk je even in mijn album * Donker groene broek van Noppies maat L (38-40) dit is een heerlijke vrijetijds broek, zit lekker soepel en heeft een stoer uiterlijk! Broek heeft een hoge buikband en is verstelbaar dmv een elastiek met knoopsgaatjes. Prijs euro 20,- Afhalen in Haarlem, eventuele verzendkosten zijn voor de koper * Donker blauwe spijkerbroek van Prenatal maat L (38-40) Een prachtig zittende spijkerbroek. Broek heeft een hoge buikband en is verstelbaar dmv van een elastiek met knoopsgaatjes. Prijs euro 20,- Afhalen in Haarlem, eventuele verzendkosten zijn voor de koper * Witte steunband buik van Noppies maat M-L. Heerlijk voor tijdens een lange wandeling of het sporten. Prijs euro 10,- Afhalen in Haarlem, eventuele verzendkosten zijn voor de koper * Zwarte buikband maat M-L Met zilver/witte afbeelding en de tekst 'surpise'. Prijs euro 8,- Afhalen in Haarlem, eventuele verzendkosten zijn voor de koper Interesse?! Stuur een PB.