zwangerschapsbroeken van mamalicious

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door spotlight, 17 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Hoi,

Wil vandaag een zwangerschapsbroek van mamalicious gaan halen. Wie van jullie heeft ervaring met deze broek? Is het zo dat je bij zwangerschapskleren de maat kiest die je normaal ook hebt (als je alleen een dikkere buik hebt gekregen)

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Geen ervaring met deze broek, maar wél met het kopen van de juiste maat: gewoon de maat die je normaal ook hebt. Zou toch even passen, want elk merk is anders natuurlijk. Shop ze!

3. Niet meer actief

Ik heb net een linnenbroek van mamalicious bij de prenatal gekocht.
    Deze was er in de maten S, M, L en ook nog XL volgens mij en ik heb ondanks dat ik normaal altijd een S-je had nu een M gekocht.

4. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    Hoihoi!
    Ik vind dat mama licious in verhouding de beste broeken heeft.
    In verhouding met kwaliteit en prijs!
    Ik heb een stuk of 3 broeken en ze zitten me heerlijk, als gegoten. Dus neem je eigen maat!
    Groetjes

5. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ik heb er 4 (3 spijker en een linnen) van dat merk en heb in alle 4 in mijn eigen maat (normaal 38 en hierin M)

6. Mooni

Mooni Actief lid

12 okt 2007
    316
    0
    0
    Ik heb nu steeds een maatje kleiner, eerst had ik maat 38 en met positiebroeken 36 (omdat de buik nu niet meetelt en ik heb niet zulke brede heupen).

7. jessica507

jessica507 Actief lid

11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    ik ben met jeldoe eens!

ik heb 2 spijkerbroeken 1 kuitbroek en 1 linnen broek van mamalicious en ik ben echt dol op dit merk! niet zo belachelijk duur, modieus, en goedpassend! ik zelf kijk alleen maar naar broeken van mamalicious ook omdat ik maar een klein maatje heb ( 27) en van andere merken is deze maat soms nog te groot!
    veel plezier met shoppen!

8. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    ik heb ook een paar van deze spijkerbroeken...maar de maten stonden bij mij aangegeven met 29 , 30 of 31 ...... en ik heb zelf maat 40 :rolleyes:
    grtz Ramona

9. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Waar kun je mamalicious kleding kopen ?

10. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    Ik heb bijna alleen maar kleding van mamalicious, versen, tshirt, spijkerrokjes ...van de rokjes heb ik maat xl...dat heb ik normaal ook... soms l

maar de spijkerbroken vind ik groot vallen...ik heb daar maat 32 van en de zit dan erg ruim..

11. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    babyplanet of prenatal
    grtz

12. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb ook veel kleding van mamalicious, zit me heerlijk. maar je moet het wel passen in de winkel, er zit echt verschil in de maten. ik heb een broek met maat 46 en 1 met maat 38... dus de maten verschillen nogal ;)

13. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb ook een broek van mamalicious, mn eerste :) Vind hem erg fijn zitten en idd een modieuze spijker broek. Ik heb normaal gesproken maat 40 en van deze broek heb ik maat 30.

14. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Dankje :)

15. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Ik had hier ook twee spijkerbroeken van. Heerlijke broeken. Ik had gewoon m'n eigen maat. 28 geloof ik. Volgens mij werden deze broeken niet met Medium of 38 aangeduid.

16. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    hier bij de prenetal werden ze wel met s, m en L aangeduid...vreemd :)

17. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    ik heb ook mama licious broeken ,en ze bevallen mij prima ik heb gewoon de maat die ik voor mijn zwangerschap ook had, maar ik zou ze voor de zekerheid toch nog ff passen

18. zwik

zwik Actief lid

29 feb 2008
    155
    0
    0
    Delft
    Ik heb een bruine linnen broek van Mamalicious gekocht. Hij zit heerlijk.
    Ik had maat L nodig. Heb ik normaal ook.
    Heb ook een spijkerbroek gepast in maat L, maar die was veel te groot. Er zit dus inderdaad veel verschil in de maten.

Heb ook leuke broeken van de H&M. Zitten ook prima en net wat goedkoper. Kwalitatief zijn ze wel wat minder dan de broeken van Mamalicious.

Succes!

19. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ok, de broeken geloof ik wel, maar ik ben dus helemaal weg van de tunieken/jurken van mamalicious!

De buik komt er mooi in uit en het staat supervrouwelijk. Topmerk.

20. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    IK heb er één bij Babydump besteld. Een spijkerbroek voor €24,95. Koopje!

Deel Deze Pagina