Toen ik vanmiddag in de stad was besloot ik alvast eens te kijken waar ze een beetje leuke zwangerschapskleding hadden.Tjonge wat baalde ik, alleen bij de miss etam zwangerschapskleding aangetroffen (gekeken bij miss etam, m&s mode, promiss en c&a).Leuke schirts zag ik nog wel, maar zag maar 3 verschillende soorten lange broeken, waarvan 1 ook nog skinny (veels te dikke kuiten voor). Ik vroeg mij dus af waar jullie je zwangerschapsbroeken hebben gehaald en hoeveel hebben jullie er? prenatal, h&m en v&d zitten ca een half uur bij mijn stadje vandaan, dat vind ik best ver.
Het is balen dat veel winkels geen positiemode hebben. Vaak alleen de grotere winkels zoals C&A en miss Etam. M&S heeft nooit positiemode gehad volgens mij. Prenatal heeft veel leuks hangen als je van kleur houdt en H&M vind ik zelf wat saai. Maar je zal denk ik toch een keer buiten je stadje moeten of online bestellen.... Ik heb 3 spijkerbroeken (nog van eerste zwangerschap) 1 spijkerrokje en 1 3/4 witte broek. Verder 5 t-shirts (ook nog een paar van eerste zwangerschap) .
bij babymax heb ik een broek vandaan, bij miss etam, en bij babydump bij de prenatal zwangerschapslegging. maar bij de wehkamp en zalando kan je ook zwangerschapskleding halen
Bij h&m en prenatal bestel ik vaak online en we zijn een keer bij babydump geweest... ze hebben daar allemaal wel leuke positiekleding en vaak leuke aanbiedingen wat betreft broeken...
Ik heb een aantal broeken besteld bij de Baby-Dump van Mamalicious. Zitten prima Het is gratis verzenden vanaf 20 euro en je kunt het in de winkel weer retourneren. De broeken die ik gekocht heb, waren tussen de 20 en 25 euro p.s (op één chino na). Prima prijsje vind ik
Ik heb 1 van de h&m hing bij de sale voor 7 euro. En heb wat broeken met elastiek, tregging/jegging weet niet meer hoe ze heten. Ooit bij primark gekocht voor 8 eu en heb nog een broek van de lidl en legging van lidl
Ik vind het sowieso stom dat de huidige mode skinny is... Bij h&m zijn er enkel skinnybroeken, waar halen ze het ? Ik wil gemakkelijke en losse broeken... ik ben dus ook aan het verder zoeken... 't Zullen veel jurkjes en rokjes worden, vrees ik
Hier hebben we de babyplanet, heeft een leuke afdeling zwangersschapskleren met verschillende merken. Maar ik zou online gaan zoeken, op veel websites kun je gratis retourneren. Wehkamp heeft ook mamalicious, lekkere broeken voor weinig!
in gewone winkels vind ik positie kleding vrij prijzig ik ga altijd naar een miss etam outlet in wijchen zit er zowiezo 1 en via google kan je er nog een paar vinden hebbe ze vaak de restanten die in de winkels niet meer verkocht worden of geen vraag meer naar is het varieert heel erg van bijv maatje 36 tot 50 en hoger en is ook goed wordt alleen afgeprijsd het scheelt heel erg veel had pas 2 broeken waren normaal rond de 35 euro en nu 3 euro waren ook nog maar de laatste 2 van dat assortiment maar wordt iedere keer afgeprijsd en heb wel is gehad dat ik iets had wat normaal 60 euro koste en toen maar 15 euro dan is het erg leuk winkelen vind ik hou je weer veel meer over voor andere dingen
ik heb veel zwangerschapsleggings met tuniekjes of jurken, en 3 broeken (vind ik minder lekker zitten) al me zwangerschapskleding heb ik bij de h&m gekocht, je ken het ook via inet bestellen offcourse
ik heb spijkerbroek van cen a nog van de vorige keer. nu een roze skinny gekocht van mamalicious maar heb die niet zo graag aan. een skinny zit toch niet echt lekker met een dikke buik. ben constant aan het trekken aan de pijpen en aan het hijsen. ik denk dat ik voor de zomer wat rokjes en jurkjes koop voor als ik met verlof ben. en een capri ofzo. ik loop ook niet echt warm voor de positie mode van nu. of het is rete duur of saai.
Bedankt voor jullie reactie. Ik zal eens op internet gaan kijken. Heb het nog niet direct nodig gelukkig, maar een slimme meid is op haar zwangerschapsbuik voorbereid.
Ik zweer juist bij de spijkerbroeken/leggings van de H&M. Heb daar voor in totaal nog geen 40 euro 3 broeken en een spijkerlegging vandaan. Ik heb ook 2 broeken van Miss Etam, maar die 'band' die over je buik gaat, vind ik daarvan nogal vervelend. Ik heb 1 noppies of mamalicious (ben t even kwijt, maar tis 1 van de 2) spijkerbroek, maar dat was een beetje een miskoop. Op het moment dat ik hem kocht, kon ik er niet tegen dat hij zo laag was (en dus in mn onderbuik duwde) maar ik dacht: als die buik straks groeit, zit ie er mooi onderlangs. En dat zit ie ook, alleen ben ik nu wat aangekomen, dus nu pas ik m algeheel niet meer Ik bewaar hem wel voor als de baby er straks is en ik -hopelijk- wat gewicht kwijt ben. Ik denk dat ie dan heel lekker zit... Als ik jou was, zou ik toch eens een shopdagje uittrekken om bij die winkels een half uur verderop te gaan kijken.
Had het zelfde probleem in de stad waar ik woon hebben ze helemaal niks aan zwangerschaps kleding. Heb er twee drie daagjes voor uitgetrokken, vind de skinny broeken juist wel lekker haha. Maar heb dan ook kleine maat en kwam online niet verder. Als ik wat had moetten betstellen was alles te groot geweest. Zelfs noppies xs was te groot qua broeken.....
Ik heb een aantal broeken bij H&M vandaan, prima broeken! En ze hebben ook wat fellere kleuren erbij hangen mocht je daarvan houden. Shirtjes nu paar bij Prenatal en Babydump gekocht. Maarja, daarvoor moet je wel iets verder rijden. Je kan eventueel ook op internet bestellen!
Hier ook! Babydump 2 Mamalicious gekocht voor ongeveer 30 euro p.st. Ik ga er denk ik nog wel eentje bij bestellen. Ik ben ook net naar prenatal geweest in A'foort (mega grote winkel) Maar niks in de aanbieding, dus gewoon 60 euro voor een spijkerbroek. Je kan ook online bij bonprix kijken (is erug goedkoop)