Mijn buikje begint groot te worden en pas bijna niet meer in mijn broeken heb al naar verschillende winkels gegaan ; h&m noppies,miss etam.. maar geen enkele broek paste aan mijn heupen tis dan net zo'n petattenzak.. weet iemand waar ze kleine maten verkopen ?
Wat bedoel je met kleine maten? Heb je normaal ook al een erg klein maatje of ben je gewoon heel slank? Misschien kan je de prenatal nog eens proberen. En verder weet ik het ook niet. Zelf heb ik twee broeken aangeschaft waar ik nu van baal. Bij het dragen zitten ze nu erg los bij mijn kont wat me niet een lekker gevoel geeft. Bij de buik zitten ze wel goed. Het is gewoon een maatje M van het merk noppies en ze waren nog duur ook. Maar misschien kom ik nog aan. Voor mij hoef ik niet een dikke kont te krijgen ahum Maar ik heb gewoon een normaal figuur hoor, niet dik en niet dun. Draag normaal altijd maatje 38/40, dus niet superslank ofzo. Begrijp dus niets van die pasvorm van die broeken. De enige broek die goed zit is dus een maatje 38 van de miss etam maar die is net iets te kort naar mijn smaak. Ik heb lange benen Ik moet dus ook nog op broekenjacht. Wil niet van die vormloze broeken! Die broeken van noppies zijn wel erg mooi en zitten bij mijn buik wel goed maar bij mijn kont dus niet. Misschien komt dat nog?
ik heb hetzelfde probleem als jou zelfs nu ik 41 week zwanger ben zakken mijn zwangerschapsbroeken af (maat xs) en zitten ze gewoon te ruim terwijl ik nu al 74 kg weeg dus ik heb gewoon van die stoffen joggingsbroeken die er heel vrouwlijk uitzien dat zit namelijk een stuk lekkerder
Heb mijn broeken bij It's time gehaald in Apeldoorn, Daar hebben ze mamalicious in kleinere maten, en queen mum allemaal xs enzo. Maar toch blijft het idd iets te groot bij de heupen heb ik ook. Volgens mij is de zwangerschapsmode niet voor dunne vrouwen weg gelegd ofzo haha.
De positiebroeken die ik in de aanbieding bij Miss Etam heb gekocht zitten voor geen meter. Die elastieken komen tot veel te hoog, dus ik sloeg ze wel dubbel, maar dan hebben ze geen grip en zakken ze af. Op aanraden van iemand in een ander forum heb ik heb nu 2 broeken van de C&A. Die hebben niet van die idioot grote flappen bovenaan. Ik heb er zelf nog een elastiekje door geregen aan de bovenrand en ze blijven nu wel aardig zitten (ik zit in week 21). Ze hebben er ook met een verstelbaar elastiek. Gewoonlijk heb ik in broeken maat 40/42, en deze broeken heb ik nu maat 40 gekocht. Zitten prima. Ze hebben ook in kleinere maten: 36 en 38 en in grotere.
Misschien moet je dan op zoek naar stretch broeken? Die sluiten meestal mooi aan. Zelf heb ik al wel een flinke buik maar absoluut geen heupen. En de buik zal nog wel groeien maar m'n heupen vast niet, hihihi. Maar goed, dus heb ik een elastische stof broek gekocht en die zit heerlijk, geen dubbele vouwen bij de heupen en m'n buik kan nog een heel eind groeien. Leve het rekstofje!
Ik heb twee stretchbroeken van de Prenatal; een jeans en een zwarte. En wat bij mij helpt is om er een strak hemdje op te dragen over de "tailleband" van de broek. Zelfde effect als bretels, maar dan iets charmanter! Je hebt hele goed stretch hemdjes van Anni Rolfi bij Kruidvat; kosten weinig en zitten heel goed! Je zou ook naar rokjes kunnen kijken; misschien vallen die beter bij je. Of een gewone broek in een kleine maat met een hele lage taille en/of een koordje om de taille mee te verstellen. Succes!
ik ken het probleem. heb normaal als ik geluk heb maatje 34 en heb nu 2positiebroeken die goed zitten en de rest van mn broeken kan ik alleen nog maar overdag aan en na het eten gaat mn joggingbroek aan. bij ons verkopen de h&m en de c&a jammer genoeg geen positiekleding dus moet daar speciaal voor naar een grotere stad. bij de whekamp hebben ze ook positiekleding en misschien ook wel kleine maten. moet zelf daar nog ff kijken. succes ermee. liefs doris
Precies daarom heb ik de hele zwangerschap een buikband onder mijn Shirts gedragen. Die heb je namelijk wel in kleine maten, al moet je daar ook wel goed naar zoeken... Ze zijn ook makkelijk zelf (kleiner) te maken. Ik ben 1.64 en weeg 49 kg, (hier ook maat 34 en zelfs dat is soms nog te groot) normale kleding is al een probleem, laat staan zwangerschapskleding...