Vorig jaar slechte uitslag uitstrijkje en nu zwanger.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dubbelfris, 28 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelfris

Dubbelfris Actief lid

19 apr 2020
    318
    282
    63
    Vrouw
    Hey girls,

Ik zou graag even mijn zorgen uitspreken en van me afschrijven en daarnaast misschien ook ervaringen horen als die er zijn.

ik heb vorig jaar mei een uitstrijkje voor bevolkingsonderzoek baarmoederhals kanker laten doen.
    Helaas was deze uitslag niet goed en moest ik verder onderzocht worden. De gyn heeft hiervoor een biopt afgenomen en er werden idd afwijkende cellen geconstateerd. Echter vond ze de situatie niet zo zorgwekkend om het gedeelte weg te halen. Ze zei dat het in veel gevallen in dit stadium na verloop van tijd vanzelf zou verbeteren en ik moest dus na een jaar terugkomen. Ik heb nu 3,5 week geleden weer een uitstrijkje laten doen. Echter is de uitslag nogsteeds niet binnen. Vanwege de hele corona situatie is er allerlei vertraging ontstaan waardoor mensen langer op hun overige uitslagen moeten wachten. Ik ben er wel achter gekomen vorige week dat ik opnieuw zwanger ben. 4.3 dagen nu! Ik ben hier super gelukkig en gezegend mee maar ik ben zo bezorgt. Ik heb de huisarts gebeld om te vragen of het kwaad kan voor deze zwangerschap als de situatie niet verbeterd is en hij kon hier weinig over loslaten, behalve dat dat helemaal ligt aan wat de uitslag nu is. Ik maak mij dus helemaal gek.

Zijn er enige ervaringen onder jullie dames die wellicht in een soort gelijke situatie hebben gezeten? Zijn er dames die verkeerde uitstrijkjes hebben gehad waarbij het na een jaar vanzelf is verbeterd?

liefs

2. Ongeduldig90

Ongeduldig90 Bekend lid

25 okt 2019
    727
    752
    93
    Vrouw
    Helaas geen ervaring mee. Mijn zus had hetzelfde, maar zij heeft wel een behandeling gehad en raakte een paar maanden later onverwacht in verwachting. Ik heb geen idee of er eventuele risico's zijn, sterkte met afwachten!

Deel Deze Pagina