Hallo Pooh Bij mij was de buik tot aan de 20-25e week gewoon zacht. Het leek alsof ik dikker geworden was en een buikje had. (Als ik een buikband om had leek ik natuurlijk wel zwanger) Nu de kleine flink aan het groeien is, is de buik harder. Eigenlijk moet ik zeggen dat er spanning op de buik staat. Ik kan nog steeds een klein beetje vet vastpakken. Echt harde buiken zijn niet fijn.
Bij mij lijkt mn buik met de dag veranderd haha! Het is nu strakken dan eerst zeg maar en echt ronder aan het worden. Als ik ga zitten blijft er ook echt een ronde buik zitten haha! Mn vriend noemt het al een bierbuik
Mijn buik is ook 'strak', staat heel stevig naar voren. Zodra de kleine beweegt gaat mijn buik dan ook alle kanten op, vooral als hij/zij zn/haar rug bolt ofzo... dat voelt niet altijd even lekker, maar ik hou vol. Nog 4 weekjes.... Spannend!
Smoekie schreef: het is echt niet zo dat je nu je in verwachting bent voor 2 moet gaan eten, gewoon opletten dat je niet overal aan toegeeft (snacks, vet etc) Nee dat moet inderdaad niet, maar ik heb wel steeds ontzettende honger.......