bloedverlies help!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ssaarr, 19 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Oooh ik maak me zo zorgen.

Net na de wc geweest voor de grote boodschap en net afvegen kwam er roze slijm (sorry voor de vieze details ) uit mn vagina...
    Ik raakte in paniek. Snel een test gedaan kijken of hij lichter is geworden... Wat kan het zijn? Ik voel me zo rot nu

2. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Tsja dit kan vanalles zijn. Zolang het geen rood bloed is zegt men dat je je geen zorgen hoeft te maken. Dit kan slijm zijn beetje beetje oud bloed vermengd of met klein wondje of gesprongen bloedvatje.
    Weet dat t makkelijk gezegd is, ik zou ook ff panieken, maar probeer rustig te blijven. Stress is niet goed voor jullie 2 en misschien is t iets eenmaligs. Als t meer wordt kun je mogelijk ook je vk ff bellen voor advies?

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Testen heeft geen zin; het duurt dagen voor zo'n test lichter wordt als het mis is (hormonen zitten lang in je lijf).

Bloedverlies is vaak onschuldig; er staat druk op de baarmoeder en er gaat veel bloed naartoe. Bukken of niezen kan al een klein bloedvaatje in de baarmoedermond doen knappen en dan heb je wat bloedverlies. Hou het in de gaten; mag niet veel worden.

4. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Hier had ik ook bij iets van 6 weken bloedverlies na de grote boodschap. Bij mij was het helderrood bloed, maar alleen bij het afvegen. Het kwam waarschijnlijk door de doorbloeding van beneden en het weker worden. In combinatie met persen is er toen een bloedvaatje gesprongen. Het is bij mij ook bij eenmalig bloedverlies gebleven en inmiddels ben ik 28 weken verder.
    Het blijft natuurlijk schrikken en spannend, maar het kan dus best iets onschuldigs zijn.

Deel Deze Pagina