Zwangerschapsbuikje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimberleyhier, 17 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Bij de huisarts is een zwangerschapstest gewoon gratis hoor :)

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.006
    15.624
    113
    Nabij Utrecht
    Jammer dat je niet de moeite neemt om de vragen te beantwoorden.
    Aangezien je snel antwoord wou, verwacht ik eigenlijk dat je hier meermaals al hebt gelezen ondertussen.

Dus.... ja het kan, maar mijn collega heeft hetzelfde postuur en buikje als jij en is niet zwanger. Dus het hoeft ook zeker niet zo te zijn.
    Je wilt het niet horen, maar niemand hier heeft een glazen bol en kan adhv je postuur/buik zeggen of je zwanger bent. Je zult dus echt moeten testen.

Nogmaals wat vragen: Hoe lang ben je al bezig met zwanger worden (dus hoeveel maanden zonder pil, want als je het bewust onveilig doet ga ik er vanuit dat je graag zwanger wilt worden). Hoelang duurde je vorige cycli?? Heb je al menstruaties overgeslagen? Zoja, hoeveel inmiddels?
    Waarom wil je niet testen?? Plassen doe je niet alleen thuis, dus een test doen kan overal.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.006
    15.624
    113
    Nabij Utrecht
    Niet overal. Bij ons betaal je 7,50 ;)

4. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    Testen, alleen dan krijg antwoord... en niet bij elke huisarts is het gratis inderdaad. Ik heb (zonder dat het mij verteld werd) 12 euro moeten betalen.

5. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Mee eens.. Als ik dit allemaal zo lees is het wel zo fatsoenlijk als je de vragen beantwoord...
    Ik zou zeggen koop een zwangerschapstest..

6. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Joh! Dat wist ik niet!
    Sorry!

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.006
    15.624
    113
    Nabij Utrecht
    Geeft niets :) vandaar ook mijn knipoog na de tekst :)

8. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ten eerste: van seks komen kindjes.... Snap dus niet waarom je het in godsnaam onveilig doet meerdere malen?? Spelen met je leven.
    Ten tweede: ga naar de winkel, koop een zwangerschapstest en pies erover heen. Het is geen excuus niet te testen aangezien er meerdere wc's op deze aarde bestaan. Als het nog niet duidelijk is ga je naar de huisarts, die heeft zwijgplicht en met een bloedtest weet je het 100%
    Aan een buik kan je het niet zien, ik ben 14 weken en nog niemand die het bij me ziet

9. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    zo staat mijn buik ook in normale houding (nu nog steeds) dus ja de kans is zeker aanwezig maar hoeft dus niet zo te zijn. idd even testen ergens in het winkelcentrum ofzo

10. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Jammer dat ze niet reageert..Vind dat julie heel normaal reageren dus vraag me af waarom ze nie reageert..

11. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Misschien heeft ze email notificaties uit staan? Heb ik ook wel eens.. Of werkt dat niet zo bij je eigen onderwerp?

12. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik heb helemaal geen notificaties (rete irritant) maar ga toch zeker wel bij mijn eigen onderwerpen kijken! Waarom open je anders een nieuwe? :(

13. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Is dit weer zo'n faketopic?

14. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Bij gebruikersinstellingen kan je dat aanpassen!

opties wijzigen en dan bij abonneren op onderwerpen ;)

15. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Zou fijn zijn als je wat vragen beantwoordt inderdaad.

Wanneer was je laatste menstruatie?
    Wanneer heb je het onveilig gedaan?
    Waarom heb je het meerdere keren onveilig gedaan als je nu niet eens een test durft te kopen?

16. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Miss reageert ze niet omdat ze eigenlijk door heeft dat ze het best stom heeft aangepakt... Klap in je gezicht van de realiteit komt bij sommige hard aan...
    Schaamte?

17. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Stelletje paniekvogels. Ze heeft het bericht gister om 13.04 geplaatst.. Dat is nog geen 24 uur geleden. Een mens heeft nog meer te doen dan alleen maar op zwangerschapspagina rondhangen.

En on topic: gewoon testen!

18. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Net zoals de andere meiden al hebben gezegd, het kan een zwangerschap zijn of je darmen.
    Wij hebben geen glazen bol, het enige wat jou kan helpen is een zwangerschapstest.

19. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Ikj begrijp dat jullie het gek en onbeleefd vinden dat ze nirt reageert. Maar zoals sadieraven al zegt misschien slaat de realiteit even binnen. Misschien heeft ze ondertussen getest en is ze zwanger. Dan heb je wel andere dingen aan je hoofd dan hier reageren. Vooral als je je schaamt omdat je niet handig bezig bent geweest en nu je leven op zn kop staat. Ze durfde al niet eens een test te halen ivm haar moeder. Laat staan als je moet vertellen dat je zwanger bent. Ik hoop dat ik het mis heb. Maar dit kan ook.

Deel Deze Pagina