Vandaag etentje gehad, en daar kwam het tijdens het eten op tafel.... Neeeeee joh, eerst genieten van alles, op vakantie en op stap.. Nog niet aan kinderen beginnen... Nu zijn mijn vriend en ik 3 jaar samen en 26 jaar.. Wel veel op stap geweest maar weinig van de wereld gezien qua reizen.. Over 2 weken willen we het ze gaan vertellen... Pff weet dat ze uiteindelijk blij sullen zijn, maar vandaag was ff zon domper..Ze bedoelen het goed voor ons, maar zou leuk vinden als ze als m'n schoonouders zouden zijn... Die zitten er praktisch op te wachten Wilde ff van me afschrijven maar Miss mensen die het ook hebben meegemaakt?
Haha, oh ik ben heel benieuwd naar hun reactie! Ach ze zullen snappen dat jullie een ander verlangen in het leven hebben dan hun misschien verwachten en dan zullen ze vast en zeker een trotse opa en oma zijn!!
Het is vast niet negatief bedoeld. Alleen als je weet dat je zwanger bent komt het natuurlijk wel rot over..
Hè, dat is niet leuk om te horen en helemaal niet als je weet dat je zwanger bent. Waarschijnlijk hebben je ouders niet door dat jullie hier juist wel op zaten te wachten, maar daar komen ze over 2 weken wel achter! En dan zijn ze vast heel blij!
oef dit doet me zeer om te lezen...hoop idd echt dat ze bijdraaien. Denkt het wel hoor, ik heb zelf geen ouders meer en mijn vriend ook niet dus wij moeten het helemaal zonder doen dus hoop echt van harte dat dit allemaal goed gaat komen meis! sterkte en succes en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!
Denk dat ze wel bijdraaien... Ze willen misschien "het beste" voor jullie, maar zodra jullie het vertellen zullen ze vast heel erg blij zijn dat het zover is. Ik was bijv 14 toen ik en mijn moeder erachter kwamen dat ik zwanger was van mijn zoon... Mijn moeder schrok er heel erg van, maar tegelijk was ze erg blij met het nieuwe wonder.. Hoop het voor je dat ze bijdraaien, en anders komt dat vanzelf wel.. Als jullie er maar blij mee zijn. Maar ik snap het wel, niet leuk
Sassiekaa, Wij hebben het ook gehad bij de eerste. Mijn ouders hadden een paar maanden voordat het raak was gezegd dat ze er nog niet aan toe waren om opa en oma te worden. Maar toen we het ze gingen vertellen moesten ze huilen van blijdschap! Ik denk dat je ouders wel bij zullen draaien alleen er ff aan moeten wennen!
Bedankt allemaal.. Het is vanuit hun echt positief bedoeld... willen dat wij nog niet zorgen hebben en kunnen genieten zonder verwantwoordelijkheden! Maar ja dat willen wij niet meer, die tijd hebben we wel gehad... Nog 2 weken aftellen....
Mijn schoonouders vertelde dit ook, Toen we vertelden dat we zwanger zijn, waren ze helemaal blij en wilden ze zelfs graag oppassen
Hier hetzelfde als Daan22 Ze draaien wel bij. Mijn ouders waren de eerste 5 minuten stil. Daarna barstte ze los. Dit regelen dat regelen