11 weken zwanger, pijn en roze bloed, maar goede afloop!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zonnetje13, 31 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Pffff wát was dat spannend gisteren!
    Afgelopen weekend had ik al wat zeurende buikpijn (ik zou zaterdag 10 weken zwanger zijn).
    Maandag werd dat scherp stekend en ik had een heel lang aanhoudende harde buik.
    Ik dacht meteen aan blaasontsteking, maar voelde me toch ook onzeker vanwege mijn voorgeschiedenis.
    Gisterochtend toch even de vk gebeld, die zei dat ze uitging van blaasontsteking en ik moest bellen als ik aanhoudende pijn kreeg of bloedverlies.
    En ja hoor, s middags bleef de pijn constant aanwezig én veegde ik roze bloed af!
    Ik wist zeker dat het foute boel was.
    Gelukkig kon ik een uur later voor een echo komen.
    En alles bleek perfect in orde te zijn, en ik bleek zelfs al 11 weken zwanger te zijn!
    Wel zag ze nog meer bloed zitten in mijn baarmoeder (niet bij de baby).
    Ze zei dat er waarschijnlijk een bloedvat gesprongen is en dat ik dat bloed misschien nog ga verliezen, maar dat het ook kan zijn dat mijn lichaam het opneemt.

Pfieuw..

Waarschijnlijk dus toch een blaasontsteking.
    Ik wil antibiotica zo lang mogelijk uitstellen dus heb andere maatregelen getroffen (ben er bekend mee).
    Hoge dosering vitamine C, cranberrysap, cranberry capsules, water met appelazijn drinken, en extra sinaasappels eten vanwege de D-manose.
    Even als tip ;)

2. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Tjonge wat zal je geschrokken zijn! Hier vorig jaar exact dezelfde ervaring gehad, met gelukkig een goede afloop! Hopelijk geen bloedverlies en blaasontstekingen meer, en een voorspoedige zwangerschap verder!

Zonnetje13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina