Urine, wel bloed, geen ontsteking

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Mykelti, 25 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik heb al een tijdje last van mijn onderbuik en onderrug. Sinds een paar dagen voel ik me weer niet lekker. Raar, ongemakkelijk, pijnlijk gevoel in mijn onderbuik met zitten, lopen en autorijden, veel plassen, veel aandrang etc.

Vanmorgen urine ingeleverd en daar kwam uit dat er wel wat bloed in zat, maar geen ontstekingscellen.
    Moest nu maar veel drinken en vit C nemen.
    Als het aan het einde van de week niet over is, dan nog een keer een potje inleveren.

Iemand dit ook gehad en ging het vanzelf over of had je toch nog een kuur nodig?

2. Melanie2014

Melanie2014 Actief lid

16 sep 2014
    131
    0
    16
    Ik zou als ik jou was even nagaan of ze de urine op kweek hebben gezet, zo ben ik er van de week ook achter gekomen dat ik al bijna mijn hele zwangerschap met een blaasontsteking loop ondanks ik al 5 keer urine heb gebracht en mij werd verteld dit niet zo was. Uit de kweek in het lab bleek dit uiteindelijk toch wel zo te zijn!

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Inderdaad op kweek laten zetten. Dit ook om een gevaarlijke bacterie uit te laten sluiten en als er sprake is van een ontsteking je juiste antibiotica voor te kunnen schrijven. Mijn huisarts laat bij zwangeren met klachten sowieso de urine op kweek zetten.

Deel Deze Pagina