35-36 weken en extreem moe

Discussie in 'Gezondheid' gestart door kkatinka, 3 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kkatinka

kkatinka Actief lid

6 aug 2014
    340
    5
    18
    Hi,

Ishet normaal dat ik sinds een week weer mt vlagen extreem moe ben? Eigenlijk bijna even moe als die eerste weken van de zwangerschap. Het komt in een vlaag en trekt vaak na een half uur of uur weer weg.
    Ik werk heel mijn zwangerschap niet...

2. bpu

bpu Niet meer actief

Geen idee maar ik weet wel dat ik het nu ook weer heb, net als de eerste 7 weken! Ik ben alleen nog geen 35 weken.. Maar alles word wat pittiger natuurlijk.

3. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook sinds 1,5 week. Denk dat het gewoon bij de laatste loodjes hoort!

4. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Had ik ook. Heb s middags elke dag 2 uur geslapen.

5. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Herkenbaar hoor die moeheid! Was net van de moeheid af (voor mn gevoel tot 28 wk moe).... Laatste dagen weer zo ontzettend moe!
    Gewoon aan toegeven. Middagdutje. Of gewoon rusten (beentjes omhoog, boekje, kopje thee). Afspraken beter verdelen over de week. (Haha deze tips moet ik zelf ook maar eens opvolgen).
    Voldoende drinken. En wel lekker naar buiten. Stukje wandelen of fietsen in de frisse lucht.

Enne.... ja ik denk ook dat het er gewoon bij hoort. Bij de laatste loodjes.
    Evt zou je aan de vk kunnen vragen of je bloed kan prikken om te kijken hoe het met je ijzer en vit.D is.

Succes!

Deel Deze Pagina