chagrijnig...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ydNEW84, 10 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ydNEW84

ydNEW84 Actief lid

19 sep 2015
    326
    1
    0
    Misschien wel herkenbaar?

ben nu 37 weken en vaak ruzie met mijn man, hij vindt mij namelijk nogal chago de laatste tijd.

Ook al vind ik zelf van niet.. wel merk ik dat ik minder kan hebben van mijn andere 2 dochters, als ze aan het kibbelen zijn kan ik daar niet meer goed tegen.

Is dit een kwaal wat hoort bij de laatste loodjes?

Als mijn man dan boos is kom ik in een huilbui terecht... dan vraagt ie me waarom ik zo doe ja ik kan het op de zwangerschap gooien maar hij vindt dat ik dat vaak als smoes gebruik... maar misschien is het idd niet daardoor. Zit er dan even doorheen hoor.

Herkenbaar ?

2. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Haha ja ik herken het hier ook... Ben er gewoon klaar mee

3. Lilian2016

Lilian2016 Actief lid

15 mrt 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    😊 herkenbaar hoort erbij!
    Hij mag je erop wijzen kan je er wat proberen mee tr doen maar her hoort ook gewoon bij d'r situatie waarin je zit!

4. BBoom

BBoom Actief lid

24 jul 2015
    134
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jup hier ook. Vriend neemt t allemaal met een korreltje zout...maar dan voel ik me soms niet serieus genomen en dan wordt ik pas echt link.. en dan tegelijkertijd helemaal emo zijn omdat ik dan weer bang ben dat ie me zat is.

Heel vermoeiend die hormonen!!!

5. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Zelfde hier. 😅

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Herkenbaar!
    M'n noemde me hormoontje.
    Nog steeds trouwens. Nog veel last van de hormonen. ;)

Sterkte met je laatste loodjes

7. Adinka

Adinka Actief lid

1 okt 2015
    333
    1
    0
    NULL
    NULL
    Doordat ik mijn lijf af en toe helemaal zat ben en er gewoon moe van word kan ik soms wel wat minder hebben ja..

Maar waar ik echt heel link om kan worden is dat als ik het ergens niet mee eens ben en ik dat ook uit dat het op de hormonen gegooid wordt! Grrrrr!!!!! Wat voel je je dan niet serieus genomen zeg..

8. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Ik liep laatst tegen een stoeptegel aan, en viel dus bijna. Vriendlief stond raar te kijken toen ik opeens heel hard begon te huilen! Hij kan er wel om lachen, en probeert me ten alle tijden te begrijpen. Maargoed, de laatste loodjes zijn het zwaarst meid... Succes!

Deel Deze Pagina