Hier heerlijk misselijk & mijn buik is echt heel erg opgezet.. Broeken zitten strak & ik moet mijn best gewoon doen om mijn buikje te verbergen. Bi-zar met 6.4 weken! Ook ben ik echt zó verschrikkelijk moe.. Niet te doen!
Pff twee teveel haha! Ben echt al nerveus hoor! Jaa zijn bij mij puur mijn darmen, 's ochtends weinig tot niets en zodra ik in beweging kom, komt het ook meer.. Kan ook niet meer heel goed naar de wc, behoorlijk obstipatie en veel lucht.. Kan sinds vandaag ook geen geur meer ruiken haha. Eten stinkt zooo gigantisch, dus dacht even m'n rituals door t huis, werd ik nog beroerder. Zoontjes tanden gepoetst en kon gewoon de lucht van tandpasta vanavond niet meer aan. En net zelfs m'n douchefoam maakte mij beroerd. Hopelijk een dingetje voor één dag haha.
Ik zit atm bij de oogarts. Minder zicht sinds gisteren. Niks met bloedruk of suiker gelukkig. Ben maar even bij de ha langs geweest.
Vandaag 7 weekjes alweer.. Helaas geen fijne dag. Kids naar school gebracht, wil weg, geen koppeling meer.. Sta nu al bijna een uur te wachten op anwb, maar wachttijd gaat steeds van 15 naar 10 min en dan weer naar 15..
Jaa, samen met anwb man vullen en ontluchten en met halve koppeling naar huis.. gelukkig maar een cilindertje van de koppeling, maar ik moest zooo nodig naar de wc he haha. En al een rottige nacht gehad, ieder uur gezien ongeveer, dus niet echt mijn dag vandaag
Oh meiden wat heftig dat jullie je zo beroerd voelen! Morgen ben ik pas zes weken haha en dan de echo! @WinMom90 jij vandaag hè? Hoe laat? Heel veel succes! Laat je even weten hoe het is gegaan?
Ik ben net weer terug van de echo. Liep uiteindelijk even uit dus begon al te twijfelen of ik wel op het juiste moment was haha. Maar het klopte gelukkig en even snel wat doorgenomen en toen de echo. We hebben alleen een uitwendige echo gedaan omdat het puur voor locatie bepalen was en of er hart activiteit was. En direct een knipperend hartje! Verder heeft ze een beetje proberen te meten en dat was passende bij de termijn. Maar over 4 weken gaan ze pas echt de meting doen. En maandag 23 mei de volgende extra echo
♡♡ Zwangerschapsclubje NOD groepje 16 t/m 30 april ♡♡ Een zwangerschapsclubje voor alle dames uit het NOD-groepje 16 t/m 30 april '22. Zwanger? Gefeliciteerd! Zet jezelf op de lijst en klets gezellig mee. Uitgerekende datum: December '22: ♡ 27 december: Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje ♡ 28 december: WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje ♡ 30 december: FlowerRose - 29 jaar - 2e kindje ♡ 30 december: Samms010 - 34 jaar - 3e kindje Januari '23: ♡ 4 januari: Saby - 33 jaar - 3de kindje ♡ 5 januari: xxKimm - 30 jaar - 2e kindje ♡ 7 januari: Main2 - 37 jaar - 2de kindje ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (3) Afspraken: - 6 mei: FlowerRose - eerste echo - 10 mei: Vinorosso - eerste echo - 13 mei: Samms010 - eerste echo - 13 mei: xxKimm - eerste echo - 23 mei: WinMom90 - Tweede echo - 25 mei: Main2 - eerste echo - 15 juni: Main2 - termijnecho
♡♡ Zwangerschapsclubje NOD groepje 16 t/m 30 april ♡♡ Een zwangerschapsclubje voor alle dames uit het NOD-groepje 16 t/m 30 april '22. Zwanger? Gefeliciteerd! Zet jezelf op de lijst en klets gezellig mee. Uitgerekende datum: December '22: ♡ 27 december: Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje ♡ 28 december: WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje ♡ 30 december: FlowerRose - 29 jaar - 2e kindje ♡ 30 december: Samms010 - 34 jaar - 3e kindje Januari '23: ♡ 4 januari: Saby - 33 jaar - 3de kindje ♡ 5 januari: xxKimm - 30 jaar - 2e kindje ♡ 7 januari: Main2 - 37 jaar - 2de kindje ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (3) Afspraken: - 6 mei: FlowerRose - eerste echo - 10 mei: Vinorosso - eerste echo - 13 mei: Samms010 - eerste echo - 13 mei: xxKimm - eerste echo - 23 mei: WinMom90 - Tweede echo - 25 mei: Main2 - eerste echo - 27 mei: Saby - eerste echo - 15 juni: Main2 - termijnecho
Dit was het beeld, soms iets duidelijker maar uitwendig nog lastig voor een meting haha. Hier stond hij op 6w6d, andere nog op 7 maar weer andere op 6w3d dus meten onmogelijk.. Maar hartje was overduidelijk gelukkig Voor een goed beeld is een inwendige echo dus echt nog wel aan te raden