♡♡ Zwangerschapsclubje NOD groepje 16 t/m 30 april ♡♡ Een zwangerschapsclubje voor alle dames uit het NOD-groepje 16 t/m 30 april '22. Zwanger? Gefeliciteerd! Zet jezelf op de lijst en klets gezellig mee. Uitgerekende datum: December '22: ♡ 27 december: Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje ♡ 28 december: WinMom90 - 32 jaar - 4e kindje ♡ 30 december: FlowerRose - 29 jaar - 2e kindje ♡ 30 december: Samms010 - 34 jaar - 3e kindje Januari '23: ♡ 5 januari: xxKimm - 30 jaar - 2e kindje ♡ 7 januari: Main2 - 37 jaar - 2de kindje ♡ 28 januari: Pattyx - 27 jaar - 1e kindje ♡ 30 januari: maansneeuw - 31 jaar - 2e kindje Februari '23: ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (2) ☆ Sterretjes ☆ ☆ Saby - 33 jaar - 3de kindje Afspraken: - 7 juni: WinMom90 - termijnecho - 15 juni: Main2 - termijnecho - 7 juni: Pattyx - eerste echo - 14 juni: maansneeuw - eerste echo - 13 juli: maansneeuw - termijnecho
♡♡ Zwangerschapsclubje NOD groepje 16 t/m 30 april ♡♡ Een zwangerschapsclubje voor alle dames uit het NOD-groepje 16 t/m 30 april '22. Zwanger? Gefeliciteerd! Zet jezelf op de lijst en klets gezellig mee. Uitgerekende datum: December '22: ♡ 25 december: WinMom90 - 32 jaar - 4e kindje ♡ 27 december: Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje ♡ 30 december: FlowerRose - 29 jaar - 2e kindje ♡ 30 december: Samms010 - 34 jaar - 3e kindje Januari '23: ♡ 5 januari: xxKimm - 30 jaar - 2e kindje ♡ 7 januari: Main2 - 37 jaar - 2de kindje ♡ 28 januari: Pattyx - 27 jaar - 1e kindje ♡ 30 januari: maansneeuw - 31 jaar - 2e kindje Februari '23: ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (2) ☆ Sterretjes ☆ ☆ Saby - 33 jaar - 3de kindje Afspraken: - 7 juni: Pattyx - eerste echo - 15 juni: Main2 - termijnecho - 14 juni: maansneeuw - eerste echo - 20 juni: WinMom90 - weken echo - 22 juni: WinMom90 - Geslachtsbepaling - 11 juli: WinMom90 - Groeiecho - 13 juli: maansneeuw - termijnecho - 2 augustus: WinMom90 - 20 weken echo
Jaa ik stond er ook best van te kijken wat een verschil in 2 weekjes haha. Spannend! Denk dat je dan ook echt al wel een baby ziet
Ik heb nu al een week of twee steeds een soort kramp in mijn buik als ik draai in bed of snel opsta van de bank bijvoorbeeld. Oef. En vandaag heel misselijk en naar gevoel in m'n buik. Voel me echt niet fijn. Kon gisteravond ook m'n bord avondeten niet leeg krijgen. Oh boy het begint. Ik had dit bij de zwangerschap van mijn dochter ook. Niet overgeven, wel misselijk. Blegh.
Sterkte. Idem hier. Maar helaas wel met af en toe overgeven. Bij zoontje nooit gehad. Ben blij als het eerste trimester klaar is.
Hier vandaag ook een goede echo gehad, zo blij ❤️❤️. Volgende week nog een keer een pretecho (kan hier om de hoek voor 25euro, geweldig toch) om de NUB verder te bestuderen haha.
Mooie echo! Hoe ver ben jij nu? Ik ga 22 juni, 2 dagen na 13 weken echo. Kan niet wachten haha! Hier €30 voor geslachtsecho, inderdaad goed te doen haha. Verschrikkelijk he.. Ik heb het met vlagen, maar alleen bij bepaalde geuren.. Kramp is waarschijnlijk groei van de baarmoeder, tenminste, was volgens mijn verloskundige het idee bij mij zoals ik het omschreef haha.
Vandaag trouwens mijn favoriete verloskundige gehad bij de controle, volgende keer gelukkig weer. Helaas is ze er straks een tijdje tussenuit vanwege verlof omdat ze zelf zwanger is (super leuk voor haar, maar ik ga haar erg missen haha). Ze is zo vrolijk, spontaan, begripvol.. Ze was destijds ook bij de geboorte van ons jongste zoontje, en ze was echt heel fijn om erbij te hebben! Ook met haar nog over de nipt gesproken. Ik had inmiddels twijfels omdat ik zo'n stresskip ben, en we al 3 gezonde kinderen hebben.. Er blijft altijd een kans op afwijkingen, maar ik ben gewoon bang dat ik zelf te nerveus ga maken.. Vandaag dus definitief de knoop door gehakt om de NIPT niet te doen.. 13 en 20 weken echo wél gewoon, waarvoor ik nu alweer nerveus ben haha.
Oo leuk! Hier 5 en 7. Ik heb ze ingebracht gister rond 2230. Wederom wel bloedverlies maar nog niks bijzonders verder. Benieuwd of er verder nog wat gaat gebeuren