Jaaa ze had inmiddels in wat topics gereageerd. Maar ze voelde zich echt niet fijn en fit, en geen energie om alles te lezen en reageren. Maar gelukkig, verder alles goed met @xxKimm
Even kwijt of je nog controle kreeg? Ik hoop dat je geen lange nasleep krijgt en alles straks in een keer "klaar" is. Vind de juiste woorden vinden zo lastig in dit soort situaties..
Het gaat goed met mij hoor. Moet zeggen dat het makkelijker is als er geen vruchtje inzit. Ik krijg 21ste pas controle omdat je je lichaam can echt de kans geeft om alles op te ruimen. En 2.5 weken later gaan we op vakantie. Dus hoop dat wel het dan goed is
Hoooooooi meisjes, man man man ik heb me slecht gevoeld!! Niet te doen! En ben nog steeds niet helemaal mezelf haha. Gewoon heel erg moe, suf, weinig energie en fatsoenlijk koken of huishouden doen is echt al snel te veel. Krijg bijna niks mn keel door behalve brood, soep, fruit en water en sinds kort ook melk (?? Dronk ik nooit) Maar goed ga toch proberen weer mee te schrijven. Jullie echo’s zijn echt mooi! @WinMom90 ik denk dat jij een jongen krijgt hahaha. Wij hebben aanstaande maandag onze 11 weken termijnecho. Dan ben ik zelf 10+5 . vanaf wanneer kun je de pret/geslachtsecho inplannen vanaf week 15 toch?
Hier vooral veel soep, komkommer en karnemelk Hier kan je vanaf 13 weken geslachtsecho doen! Ik hoor tot nu toen van iedereen een meisje. Maar een 4e jongen zou mij niets verbazen
Vind je het niet al te confronterend hier? Wel lekker dat jullie er straks even twee weken tussenuit gaan ❤️
Nee , het is verdrietig en had mij erop verheugd om in januari met een kleintje te lopen maar heb al 2 gezonde Kids. Zwanger worden is nooit een probleem geweest, elke keer snel gelukt en daar haal ik hoop uit. Hopelijk is het ons gegund en zo niet, want we hebben al besloten dat we niet willen dat we er bepaald aantal maand/jaren over willen doen, dan is het prima . Ook al zit de wens diep .
Herkenbaar, dat had ik vooral ook. En toen ging ik steeds meer leren accepteren dat de kans bestond dat ik maar 1 kindje zou hebben en ineens was ik toch zwanger, was dat ff schakelen! Was dit de eerste ronde dat het meteen raak was?
Tweede ronde, Oudste was derde rond en jongste eerste ronde, dus daar ligt het niet aan. Ben nu 6 jaar ouder dan de laatste zwangerschap dat dan wel
Sorry ik heb echt niet mijn dag.. gigantisch moe en dan ook nog 24 uur tekort komen. Ik reageer morgen even ❤️
Goedemorgen, nieuwe dag en de teller kan weer op +1 dag tot de eerste echo een stapje dichterbij is. Hoe is het met jullie dames?
Wanneer heb jij je eerste echo? Hier morgen alweer 12 weken, toch best snel gegaan haha. Hier heel wisselend. Maar wel altijd honger de laatste tijd haha. Hoe gaat het bij jou?
Haha zo zit ik ook elke dag. Nu nog 3 nachtjes, dinsdag mag ik eindelijk, wel pas eind van de middag haha, maar vooruit
Ooh dat vind ik zooo verschrikkelijk haha. Wij hebben de volgende echo bij de verloskundige s avonds. Aan de ene kant heel fijn, niet extra vrij nemen, maar ooh wat duurt t wachten dan lang
27 juni heb ik de eerste (vitaliteitsecho). Gaat snel bij jou zeg! Koploper ik voel me goed, ik ben niet per se misselijk maar ik heb gewoon geen eetlust. Wel de hele dag dorstig . Dus moet echt bewust worden dat ik genoeg eet, maar fruit helpt gelukkig goed
Hier vandaag nog een pretecho laten maken haha. Wel de voordeligste variant, maar gewoon even rustig kunnen kijken.