Wanneer was je eisprong? Als die op een vrijdag was ben je ook op een vrijdag uitgerekend. Of zegt elke app andere dag eisprong?
13 april dan zou ik zeggen, 14 april eisprong, dus vandaag 5 weken. Als je denkt dat je eisprong pas 15 april was dan 4w6d.
Nee ik weet bijna wel zeker meteen de dag erna en soms denk ik zelfs op cd 13 zelf omdat ik hem in de avond echt dacht te voelen, maar kan me vergissen. maar als ik 1 april aan geef in beide apps dan staat er dus bij beide iets anders
Hoe de VK en ziekenhuis (bij ons) telt ben je met eisprong op dag 14, op dag 28 4 weken zwanger. Jij nu dus 5 weken. En met cd 13 al gesprongen zelfs 5+1
Ja je hebt gelijk, alleen mijn cyclus was altijd 27/28 dagen en denk dat ie op cd 14 is gesprongen, denk ik Dus dit moet hem zijn dan. Ben ik vandaag idd vijf weken
Dan klopt deze idd! Uiteindelijk gaat het om het moment van de eisprong, dan gaat er iets gebeuren. Dus dan is je uitgerekende datum 4 jan en vandaag 5 weken
Maar echt irritant want mn lilypie blijft 4 weken en 5 dagen aanhouden. Dan moet ik mn eerste menstruatie dag op 31 maart zetten en dat klopt niet
Ja klopt maar als ik die aangeef dan blijft ie 4 weken en 6 dagen aangeven. Ik moet dan echt mn eerste menstruatie dag veranderen wil ik verandering krijgen in de telling
Je moet en kunt niet uitgaan van je menstruatie, je moet eigenlijk echt uitgaan van de eisprong. Mijn eisprong is bijv soms op dag 14, dag 20, dag 25. Ik kan dus niet uitgaan van m’n menstruatie. Als ik uitga van vorige menstruatie was ik (voor er een eisprong was) al 3.5 week zwanger, dat klopt dus niet. Weet je je eisprong ?
Hebben jullie Maakt die ene dag uit? Haha. Ik zou zeggen 5 weken. Ik had 16 april ovulatie en ben nu 4+5.
Net een mini beetje bruinige afscheiding. Meteen stressniveau hoog. Ik weet dat het heel normaal kan zijn. Maar jezus. Nul concentratie over.
Klopt. Daarom even afwachten tot we bij de verloskundige zijn maar geloof wel dat t rond 13 a 15 was.
Bruin is oud inderdaad, meestal niets geks. Maar ik snap je stress want je wil uiteraard helemaal niets zien. Komt goed ❤️