zwangerschapscurcus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Esther53, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther53

Esther53 Lid

19 sep 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ik woon in Breda en ben op zoek naar een leuke cursus om te volgen. Heeft er iemand een tip of iets waar je op moet letten, dan zou ik het graag horen,
    Zijn er ook nog meer meiden die in Breda wonen en 16 weken zwanger zijn? Of in omgeving bij Breda...

Groetjes Esther

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik zou eens bij het forumonderdeel zwangerschap kijken, daar maak je meer in kans.
    IN de lounge praten we over alles wat niet met kinderen/babys en zwangerschappen te maken heeft

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Verplaatst naar 'zwangerschap'.

4. Janneke13

Janneke13 Lid

17 okt 2008
    35
    0
    6
    maatschappelijk werker
    noord brabant
    Ik lees even mee. Ik kom ook uit breda en ben 18 weken zwanger en ook op zoek naar een leuke cursus. Ik heb tot nu toe alleen nog maar yoga gevonden.

Gr Janneke13

5. Esther53

Esther53 Lid

19 sep 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey janneke en anderen natuurlijk

Ik hoor ook alleen maar verhalen over yoga en dat het echt leuk is en niet duf.. maar waar je dat zou kunnen volgen weet ik nog niet.. maar klinkt leuk, Ik heb mezelf aangegeven bij kraamcentrum caryen en hebben ze ook een cursus zwanger en fit maar daar heb ik nog niets over gelezen,
    Het is mijn eerste kindje en je moet alles zelf maar uitzoeken vind ik.

groetjes esther

6. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi Hoi,Ik woon in Tilburg en hier hebben ze een kindje op komst cursus een soort van zwangerschapsgym ik ga dat straks doen.
    Is via de kraamzorg en krijg het vergoed van mijn zorgverzekering.

Waarschijnlijk zal er in Breda ook wel zo iets zijn.

Groetjes!

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey Esther,

Ik kom uit de buurt van Breda en ook geen idee..Heb ook zorg van Careyn maar ook ik zag die cursussen van hun niet zo zitten.. Ik had liever iets van zwangerschapszwemmen gedaan oid maar dat kan ik ook niet vinden in onze omgeving..

8. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    In Breda kun je bij zwembad Sonsbeeck zwangerschapszwemmen doen...
    Ik vond de cursus Samen Bevallen erg leuk, die doe je samen met je partner en nog wat andere stelletjes. Informatief en erg gezellig.

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Sonjaa

Bij van Sonsbeeck was dat niet alleen s'ochtends een uurtje? Ik moet nog gewoon werken haha dus dan kan dat pas in mn verlof.. Wilde nu graag iets actiefs doen vandaar..

10. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy,

Ik zit het even te bekijken op hun website, maar kan het niet meer terugvinden. Misschien even een mailtje sturen ofzo...

11. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @wendy339 weet niet waar je vandaan komt maar in Dongen kun je ook zwangerschapszwemmen en dit is wel in de avond volgens mij kan je dit ook in Waalwijk en Tilburg doen

12. Esther53

Esther53 Lid

19 sep 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey Bedankt voor jullie reacties.. ik denk dat ik voor de yoga ga. Waarom ik graag een cursus wil volgen is omdat ik hoop dat ik dan wat mensen ontmoet en leer kennen en wie weet loopt het uit op vriendschap. En ook omdat het handig is met je bevalling. Ik kreeg 1 tip van een vriendin die al bevallen is... doe wat je zelf ingeeft, Ook al lees je je nog zo in,het gaat anders dan je denkt en kijk vooral geen you tube filmpjes van bevallingen! Het staat dus gewoon ook op internet ,Mij niet gezien! Nog een fijne avond en wie weet tot ziens bij een cursus! Houdoe Esther

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Thanx voor de tip woon in de buurt van Dongen!
    Esther;
    Succes met de Yoga! Fijne zwangerschap!
    Houdoe!!

Deel Deze Pagina