Te brede navelstreng?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Caresse, 7 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caresse

Caresse Lid

21 okt 2014
    75
    0
    6
    Twente
    Hee dames

Deze week onze eerste echo gehad, en we zagen een druk spartelend frunmeltje, prachtig! Was wel iets minder ver dan gedacht waarschijnlijk, net 10 weken.

Nu zei de echoscopiste dat de navelstrenginsertie aan het buikje verbreed lijkt. Dit kan bijtrekken bij 12 wk anders zou het open blijven. Over twee weken moet ik weer ook ivm onregelmatige cyclus. Maar jullie begrijpen het al. Wat doe je thuis, google! Open buikje ellende en weet ik wat voor enge dingen nog meer. Dom dom dom!

Hebben jullie hier ervaring mee , en is de kans groot dat het bijtrekt?

X

2. Groot

Groot Actief lid

15 dec 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het ook..., echoscopie zei meteen dat het normaal was bij deze termijn.
    Volgens mij is de kans het grootst dat het gewoon bijtrekt voor 12 wkn en hebben heel veel kindjes het :)
    ik zou maar gewoon even afwacherten!

3. Caresse

Caresse Lid

21 okt 2014
    75
    0
    6
    Twente
    Bedankt voor je reactie!
    Ik had er helemaal niet zo'n fijn gevoel bij eigenlijk. Ze gaf me vrij weinig info en alles moest snel snel. Ook heb ik flink overgewicht en ben echt wel zo nuchter dat ik geen problemen heb met inwendige echo's voor betere plaatjes, maar lag nog niet op tafel of ze begon er al over dat ze het allemaal niet zou kunnen zien anders. Erg vreemd. Nou goed, we wachten wel af. Komt vast wel goed

Deel Deze Pagina