zwangerschapssymptomen nu al heviger dan bij de vorige zwangerschap!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Linda1975, 21 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1975

Linda1975 Actief lid

1 mrt 2008
    156
    0
    0
    Ik ben nu 5 weken zwanger, we hebben al een zoon van 3,5 jaar oud. Maar heb het idee dat mijn zwangerschapssymptomen nu al heviger zijn!

Bij mijn 1e zwangerschap (nu ruim 4 jaar geleden) was ik 'alleen overtijd'. Verder merkte ik niks, dat begon pas bij 6 weken (ochtendmisselijk tot m'n 18e week), bij 9 weken erg moe worden.

Nu was ik zo'n 5 dagen voordat ik positief testte al giga misselijk (de hele dag door). Ben ik sinds enkele dagen onwijs moe en kan ik uren slapen als het aan mij ligt. En m'n buik is met name 's avonds erg hard en opgezet. Ook voel ik al trekken in m'n liezen (oprekken van m'n baarmoeder vermoed ik).

Ik vind het wel apart? Hebben meerderen dat ook? Is het nu zo van 'Elke zwangerschap is anders'?

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    bij mij werd het elke zwangerschap erger. De eerste zwangerschap was ik bijv amper misselijk en bij de 5e keer kon ik mijn bed niet meer uit.

Van harte trouwens

3. lillebi

lillebi Actief lid

21 feb 2008
    249
    0
    0
    hier ook , ben nu voor de vierde keer zwanger, de eerste weken stront misselijk geweest, heel erg moe, ( nog steeds wel ), allemaal andere kleine kwaaltjes, voor mijn gevoel word het bij elke zwangerschap erger.

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bij mij was het deze keer ook veel erger.

maar het kan ook zijn dat je mischien een tweeling krijgt

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

De eerste kwam ik pas achter toen ik 6 weken was. Bij deze wist ik het een week voor mijn NOD. Was toen al zo beroerd! Je zegt het zelf al: elke zwangerschap is anders.

Deel Deze Pagina