wij willen een geboorteraamsticker gaan bestellen maar nu vroeg ik me af of het wel handig te plakken is... zonder luchtbellen zeg maar.. bijna op alle sites hebben ze het echt over plakfolie en niet over statische raamfolie. heeft iemand ervaring met zo'n sticker? de grootte die wij willen is 108cm breed en 118cm hoog! ben benieuwd naar jullie reacties!
Wij hebben vorig jaar zo'n grote raamaticker gehad, een roze zwitsal gezicht met haar naam er onder. Het gezicht moest in twee delen opgeplakt worden en dan haar naam. Hij zat hier echt supermooi zonder luchtbellen. Was trouwens niet zo dat je een grote doorzichtige sticker hebt er om heen. Je rolt de sticker er als het wAre af... O ja, we gaan er nu zeker weer 1 bestellen!
ik wil ook graag een raamsticker gaan gebruiken. ben ook erg benieuwd of het makkelijk te plaatsen is zodat er inderdaad geen luchtbellen in zitten.
Hier ook een raamsticker gehad. Geloof dat de afmeting 50x60 was. Je kunt hem er gewoon afrollen. Als je met een waterpas op het raam wat stipjes zet dan kun je hem precies recht afrollen. Hij zat er zo op en het zag er super uit, zonder bellen
wij hadden ook een raamsticker, met een beer op een maan slapend en dan de naam erbij ,erg mooi, maar d euitleg was zo moeilijk dat we dachten jeetje,waar beginnen we aan, terwijl t heel simpel was. ik wilde de sticker nog op de deur plakken daarna, maar dat ging jammer genoeg niet, vond ze ook best prijzig, geloof 30 euro. maar ja, was toch de laatste, en dan maar goed doen haha