Zwanger en werk

Discussion in 'Zwangerschap' started by Whitepearl, May 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

Sep 7, 2013
    518
    1
    18
    Ik ben 10 weken en 1 dag zwanger

Mijn werk is nog niet op de hoogte.

Maar vandaag weer begonnen na ziek geweest te zijn.

Maar pfffff het was vreselijk het was daar 26 graden met de ramen open ik had de hele tijd het gevoel dat ik flauw zou vallen.
    Ook had ik hoofdpijn en viel bijna in slaap achterlijn beeldscherm en moeite met concentreren.

Ook had ik buikpijn door in zelfde houding te zitten ook moet je van een lange trap af voor de wc en ik geb al erge bekkenpijn en telkens ben ik buiten adem.

Ik had niet verwacht dat ik er zoveel last van zou hebben.

Hoe doen jullie dat ook zo veel last van.

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Hoi Whitepearl.
    Wat vervelend dat je je zo voelt! Ik had de eerste weken het ook wel zwaar op mijn werk en was soms zo moe dat ik bijna in slaap viel. Maar het positieve is: bij mij ging dit helemaal over bij 13 weken en ik ben nu energieker dan ooit! Dus misschien is dat een houvast?

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Ik had het deze keer ook erg zwaar in het begin. Ongelofelijk moe en onwijs misselijk. Pas na 17 a 18 weken was het weg maar het was een zware periode. Daarna voelde ik me trouwens best fit en had ik weer energie voor 10 dus ik hoop voor je dat het bij jou ook gebeurd.

4. tifa

tifa Bekend lid

Jan 6, 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikbhad dat eerst ook, vooral als ik snachts moest werken of om half 5 op moest.
    dan was ik zoooo moe.
    gaat nu wel wat beter

5. Pluizje

Pluizje Bekend lid

Oct 31, 2011
    661
    14
    18
    Ik heb erg weinig kwaaltjes (gehad), maar die vermoeidheid hakte er wel flink in. Die had ik niet zien aankomen en zat af en toe ook echt te knikkebollen achter m'n bureau, en betrapte mezelf erop dat ik al 10m naar mijn scherm zat te staren zonder ook maar iets te hebben gelezen.
    Goed nieuws: het wordt echt beter :)

6. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik heb ook weinig kwaaltjes maar net als alle anderen de eerste weken best zwaar. Je lijf doet en reageert ineens anders, eten gaat soms moeilijk (vaak of juist niet eten) en inderdaad vermoeid. Die weken zorgde ik ervoor dat ik savonds vroeg ging slapen en sweekends niet teveel deed en mn rust pakte zodat ik op mijn werk 'normaal' kan functioneren wanneer dat moet.
    Ik heb het nieuws op het werk bij 11 weken verteld. Vond ik fijn zodat ze ook weten waarom ik misschien moe ben.
    Ik was het meest vermoeid rond de 10e week en na week 13 was ik weer stabiel. Dus het komt allemaal weer goed, alleen is de vraag hoe lang dat voor jou nog duurt

7. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

Sep 7, 2013
    518
    1
    18
    Het zal wel effe doorzetten zijn maar ik vind het wel echt vreselijk.
    Met 12 weken ga ik het vertellen.

Ik heb ook veel honger en dat is ook logisch en ik vrees voor het moment dat de zon schijnt.

Bedankt voor de bemoedigende worden

Share This Page