bijna 34 weken en ontzettend moe

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamamarcella, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik wilde even vragen of dit een normaal zwangerschapsverschijnsel is of dat ik mijn ijzergehalte weer moet laten checken. Ik ben sinds ongeveer een week doodmoe. Ik ga op een normale tijd naar bed (10 uur ongeveer) en natuurlijk moet ook kk s'nachts een paar keer naar het toilet maar verder slaap ik vrij redelijk. Dan om 7 uur eruit want de kinderen moeten naar school. Als mijn vriend de kinderen naar school brengt dan val ik op de bank in slaap tot 10 uur half 11. Dat is toch niet echt normaal? Ik herken het ook niet van de andere zwangerschappen. Hebben hier meer dames last van?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    geen last van, misschien eens laten checken?

3. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    ik heb er ook last van... mijn ijzer stond te laag. Zou het dus zeker laten checken!

4. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Ik heb precies hetzelfde, elke dag slaap ik 1 tot 2 uur bij overdag. Mijn ijzer was bij beide keren prikken echter heel hoog, dus daar zal het niet aan liggen. Wel heb ik een lage bloeddruk. Misschien hoort het er een beetje bij? Als je twijfelt kun je altijd je ijzer even laten nakijken.

5. emmaa

emmaa Actief lid

19 okt 2011
    271
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    Heb Ik ook vanaf 32 weken last van. Ik ga in de ochtend 2 uur slapen en in de middag ook. De vlk zei dat het niet aan Mijn ijzer lag en echt gewoon door de zws komt.

6. Miertje89

Miertje89 Actief lid

6 jan 2014
    320
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik maak dat soort nachten ook hoor! Tussen 21.00-22.00 slapen (wij zijn vroege slapers), paar keer wakker 's nachts waarbij ik soms nog even iets moet eten/drinken, en als manlief naar zijn werk is (06.00) dan slaap ik soms nog door tot 10.00 uur. Overdag valt de vermoeidheid wel mee, ligt eraan of ik stress heb/druk ben.

7. Samurai

Samurai Bekend lid

1 dec 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Ik heb het ook weer vanaf 32 weken ofzo. Daarvoor had ik iets meer energie. Mijn ijzer gehalte is prima. Ik heb wel een sluimerende zwangerschapsvergiftiging sinds 1,5 week, maar voordat dat de kop opstak, was ik ook zooo moe.

Ik slaap overdag 1,5 tot 2 uur, want anders word ik zo vervelend als een klein kind. Hoor van de vk en andere (ex) zwangeren dat het een normaal verschijnsel is. In de laatste weken zijn dutjes geen schande hoor ;)

8. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ijzer of kalktekort. laat je ijzer even prikken en neem extra kalk :)

Deel Deze Pagina