Goedemorgen meiden, Weet iemand nog leuke boeken over de zwangerschap welke mijn vriend en ik kunnen gaan lezen? Mijn vriend en ik zijn net in verwachting van ons eerste kindje en we willen ons graag inlezen. Er is zoveel te koop dat ik niet goed weet wat leuk is voor hem en wat leuk is voor mij. Daarnaast ben ik op zoek naar een 9 maandenboek. Daar zijn er ook veel van te koop, maar welke heb jij of vind jij het leukst? Ik hoor graag van jullie. Groetjes Niieenn
Het boek van kluun help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt vindt ik erg leuk voor de man! Vond hem zelf ook erg leuk om te lezen! Moet er wel bij zeggen dat je wel van humor moet houden en het niet allemaal letterlijk nemen Leuk vrouwen boek weet ik niet, dus lees ik ook mee voor tips
Een echte must have is de grote geboortegids! bol.com | De grote geboortegids, Mariel Croon & Joris van der Post | 9789072219695...
bol.com | Ik word mama!, Vivian Weigert & Wolf Lutje | 9789044737912 | Boeken Deze vind ik een heel mooie en uitgebreide voor jezelf!
Bedankt voor jullie reacties!! Super leuk. Ik heb zojuist "Oei ik Groei 9 maanden boek" gekocht en "De grote geboorte gids". Misschien dat ik Ik word Mama ook nog koop. Voor mijn vriend heb ik het boekje "Babymanagement voor Mannen" gekocht.
Ewoud Sanders - Nooit meer uitslapen. Is boek over moderne gezinsleven. Vooral de lastige dingen worden op een grappige manier aan het licht gebracht. Je leest het in 1 keer uit. Heb het toevallig vorige maand nog gelezen en moest er om lachen.