Hi aanstaande moeders!! Morgen ben ik 21 weken zwanger van m'n eerste wonder! Alles gaat goed en we zijn super blij!! Ben alleen nog op zoek naar een goede en leuke zwangerschapscursus in de omgeving van Almere. Heeft iemand ervaring en/of tips? Ik hoor ze graag!!!
Volgens mij zijn er veel Hypnobirthing curssussen in die regio Zwangerschaps zwemmen is ook altijd wel bij een zwembad.
Kijk even op de site van zorggroep-almere.nl. Hier zijn je al het cursus aanbod omtrent zwangerschap en bevalling.
ik kan er inderdaad wel een aantal vinden, maar weet gewoon niet zo goed welke ik moet kiezen of waar ik echt op moet letten. was dus ook een beetje benieuwd naar de ervaringen of meningen van hier
Heb ooit bij de oudste zwangerschapsgym bij hun gedaan. Best gezellig hoor, maar gym? Meer geouwerhoer en heb twee keer wat oefeningen met ze gedaan. Ik was er dus niet over te spreke. Mede daardoor ook geen andere cursussen geprobeerd!
Heb bevallen doe je samen gedaan bij ons eerste kindje, was leuk en informatief. Hebben daar ook leuke vrienden aan over gehouden. Heb ook Yoga gedaan tijdens zwangerschap van ons tweede kindje. Was ook leuk maar yoga was het niet echt voor mijn gevoel,.....