Babyshower

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xbabyxdx, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Hoi dames...

Binnenkort ben ik jarig en had daar eigenlijk niet zo heel veel zin in.
    Toen kwam er iemand met het idee om ipv mijn verjaardag te vieren een babyshower te houden. Wat best leuk is.
    Maar zoiets horen anderen toch voor jou te regelen????

Heb ooit al eens een babyshower gehouden, maar dat had ik zelf geregeld. Maar kreeg toen weleens te horen dat dat geregeld moest worden door anderen.

Dan kan ik wachten tot ik een ons weeg.... haha :D

Daarbij heeft mijn partner al geroepen dat ik het niet wil..... :$
    Dat was toen de zwangerschap heel slecht ging.

2. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Een babyshower hoort idd door anderen geregeld te worden. Bij ons is het ook altijd alleen met de vrouwen en niet met de aanstaande vader erbij.

3. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Ach het hoort officieel door een ander geregeld te worden, als verassing. Maar ik houd niet van al dat gedoe, met rare spelletjes etc.

Dus regel ik het zelf, met m beste vriendin. Ik wil ook geen poespas, gewoon lekker gezellig taartje eten en koffie. :)

Je kan het maken zoals je zelf wilt !

4. Femkee

Femkee Actief lid

6 nov 2012
    247
    1
    18
    NULL
    NULL
    Bij mij hebben vriendinnen het geregeld. Met een high tea, lekkere taartjes en snoepjes en veel cadeautjes. Erg leuk!
    Bij mij was ik al 36 weken en ik had net zo'n rot dag, dus zat er eigenlijk niet op te wachten... Toch werd het erg gezellig hoor! Maar bij de volgende vriendin die toen zwanger was hebben we het met 32 weken al gedaan, wisten we in elk geval zeker dat ze nog fit genoeg was...

5. Ises

Ises Actief lid

26 mrt 2012
    255
    0
    0
    Hier ook high tea met vriendinnen en cadeaus, zogenaamde verrassing maar wist het al lang :) wel heel leuk

6. Kittie

Kittie Actief lid

30 sep 2013
    107
    0
    0
    Mijn moeder, schoonmoeder, zusjes en vriendinnnen zijn wat aan t regelen geloof ik. Ze hebben alleen gevraagd of ik een bepaalde dag wil vrij houden. En ze weten dat ik niet van verrassingen en rare spelletjes houd haha.
    Traditioneel gezien 'hoor' je je babyshower niet zelf te organiseren, maar je moet lekker doen waar je zelf zin in hebt. Als niemand het voor je wil regelen kun je misschien wel een datum prikken en dan iets van high tea of beauty dagje gaan doen.

7. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Toch stiekem je man even een porretje geven dat je het stiekem toch wel leuk zal vinden??

Deel Deze Pagina