Hallo, Sinds een ander maand geleden heb ik bloedingen gehad en toen ik bij de Gyno ben geweest kwamen we er achter dat ik een laag liggende placenta heb. Nu is het bloeden gelukkig gestopt. Maar heb nu de volgende klachten Ik heb steken en het drukt heel erg aan de onderkant van de buik, hoogte volgens mij van de blaas. Ik heb dus ook een blaasverzakking dat is 2 jaar geleden geconstateerd. Tis moeilijk uit te leggen. Maar hoe drukker ik doe hoe meer last ik er van heb. Het zijn niet de banden het is precies midden in zeg maar. Het is apsoluut geen lekker gevoel! De baby kan natuurlijk nu ook al niet trappen daar is het veels te vroeg voor. Het lijkt gewoon of er even iets tegen mijn buik aan drukt en dat is een naar gevoel. Soms krijg ik het 1 keer in 10 minuten,maar wanneer ik druk bezig ben geweest heb ik het een aantal keren achter elkaar. Soms drukt het zo hard dat ik even krom sta. Dit kan geen bandenpijn zijn omdat het totaal de verkeerde plek is. Ben gewoon even ten einde raad! Heb de VK gebeld en die zegt je hoeft je geen zorgen er over te maken. ipv dat ze zegt van : we gaan gewoon een echo maken om je gerust te stellen. Maar dat doen ze niet ! :x Dus leg even mijn verhaal maar hier neer, ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven. Ps: dit is mijn 2e zwangerschap en heb dit niet gehad bij de eerste zwangerschap. Groetjes Angelgirl
Hey Angelgirl, Ik weet het natuurlijk niet zeker, want ik ben geen dokter, maar het gevoel wat jij omschrijft heb ik als ik een harde buik heb. Nu ben ik al wel wat verder in mijn zwangerschap... Ik heb de laatste 2-3 weken erg veel harde buiken en dit komt oa omdat ik een blaasontsteking heb... Uiteindelijk vind ik ze dan ook vervelend worden, alleen ik zou het niet als pijnlijk omschrijven. Een blaasontsteking kan heel anders verlopen tijdens een zwangerschap, je hoeft dan nl niet de pijn bij het plassen te hebben... Misschien is het een idee om je urine te laten controleren? Sterkte, komt vast allemaal goed!